Portal TFL

LinkedIn v turizmu

LinkedIn v turizmu

Skoraj 90 % mednarodnih potnikov načrtovanja in rezervacije potovanj opravi na spletu.
V Sloveniji je takšnih potnikov že 51 %. Kar 72 % kupcev uporablja družbena omrežja za raziskave pred nakupom.
Med njimi je v porastu tudi LinkedIn, ki ponuja obilo priložnosti za pridobivanje potencialnih strank in povečanje prodaje.

Zakaj je LinkedIn pomemben za vaše trženje in prodajo turističnih storitev?

  • LinkedIn je poslovno omrežje, ima 500+ milijonov članov, uporablja ga več kot 50 % poslovnih ljudi na svetu.
  • Visoko se uvršča na Googlu in drugih brskalnikih.
  • 56 % kupcev raziskuje ponudnike prek njihovih profilov na LinkedInu.
  • 44 % kupcev je našlo potencialne ponudnike prek LinkedIna.
  • Uporabniki družbenih medijev 65 % potencialnih strank pridobijo ravno z LinkedInom.
  • Sporočilo na LinkedInu ima 7-krat večjo stopnjo odpiranja kot običajna e-pošta.
  • Je 4-krat bolj učinkovito orodje na medpodjetniškem trgu (B2B) kot Facebook ali Twitter.
  • Nekatera podjetja so z LinkedInom povečala prodajo tudi do 40 %.
  • Sodeluje z Microsoftom za še boljšo uporabniško izkušnjo.

V Sloveniji uporablja LinkedIn le dobre 3 % podjetij. Stopite korak pred konkurenco in pridobite dodatna znanja o LinkedInu na intenzivni in praktični delavnici.

KOMU JE SEMINAR NAMENJEN?

Seminar je namenjen vodstvu v oddelkih prodaje in marketinga ter njihovim asistentom, ki ste odgovorni za pridobivanje novih potencialnih kupcev. Vsem podjetnikom v turistični panogi, ki se zavedate pomembnosti družbenih omrežij.

PET KORISTI ZA UDELEŽENCE

  • Spoznali boste 4 stebre učinkovitega trženja na LinkedInu.
  • Kako do All-Star osebnega profila?
  • Kako do osebnega profila, ki prodaja?
  • Glavna orodja za učinkovito trženje turistične ponudbe na LinkedInu (stran podjetja na LinkedInu, InMail itd.).
  • Prikazani bodo primeri, kako so turistične blagovne znamke osvojile in uspešno aplicirale LinkedIn.

PROGRAM

9.00 – 10.30
Svet in kupci / turisti so se spremenili. Kar je nekoč delovalo, danes ne deluje več ...
  • LinkedIn pomeni preoblikovanje vašega poslovanja.
  • Zakaj bi morali biti na LinkedInu?
  • Ali bo delovalo tudi za vaš posel?
  • Poslovne rešitve LinkedIn.
  • 7 glavnih strategij / elementov na LinkedInu za večji tržni/prodajni delež.
  • Kaj je formula za popoln uspeh?
10.30 – 11.00
Odmor s pogostitvijo
11.00 – 12.30
Kako uporabiti LinkedIn za povečanje prodaje turističnih storitev?
  • Prodajni proces se je drastično spremenil!
  • Kako LinkedIn omogoča prodajo?
  • Kako postati profesionalni prodajnik na LinkedInu?
  • 4 glavni elementi vašega osebnega profila na LinkedInu
  • Kako zgraditi vašo blagovno znamko na LinkedInu?
  • 5 načinov, kako lahko prodajniki pridobijo več potencialnih strank
  • Glavna in najbolj uporabna orodja za prodajo
  • Analitika
  • Zgodbe o uspehu!
  • LinkedIn in indeks prodaje!
12.30 – 12.45
Krajši odmor
12.45 – 14.15
Kaj je vaša formula za popolni uspeh?
  • Osnove LinkedInovega trženja
  • Zgradite navzočnost podjetja na LinkedInu.
  • LinkedIn trženjske rešitve – orodja
  • Strategija LinkedIn za pridobivanje možnih strank
  • Glavna orodja za učinkovito trženje na LinkedInu (updates, oglasi, InMail ...)
  • Analitika!
  • Kaj so pokazale dobre tržne prakse na LinkedInu?
  • Primeri najboljših LinkedInovih strani na svetu 2017
  • Primeri kako so turistične blagovne znamke osvojile in uspešno aplicirale LinkedIn (KLM, Callaway golf, Delata Innovation Class, Starwood Hotels, Australian Tourism ...)
Etika & napake & dobre prakse
  • Etika poslovanja na Linkedinu!
  • Najpogostejše napake!

Podkrepljeno s praktični primeri, izkušnjami in napotki iz prakse.

KDO BO Z VAMI

mag. Brigita Lazar Lunder Z vami bo mag. Brigita Lazar Lunder, MBA. Ima več kot 25-letne izkušnje v marketingu in prodaji slovenskih in tujih blagovnih znamk. Sodeluje na mednarodnih konferencah (že več kot 150), je avtorica številnih člankov o LinkedInu. Že več let svetuje slovenskim in tujim podjetjem pri učinkoviti uporabi LinkedIna za prodajo, marketing in upravljanje človeških virov; med njimi so AMZS, KD Group, CMT, Lek, Slovenska turistična organizacija (STO), Gospodarsko razstavišče, Odelo, GoOpti, Pošta Slovenije, Abanka, Belinka, Sibo Group, Pivovarna Laško, TSmedia, Plastika Skaza, Bisnode, EPPS, Cirtuo, Gatewy2Enterprise. Z LinkedInom je pridobila večino poslovnih priložnosti iz ZDA, Avstralije, Velike Britanije, Nemčije, Slovenije in jadranske pokrajine. Vzpostavila je mrežo neprecenljivih poslovnih stikov. Njen profil na LinkedInu je med 1 % najbolj obiskanih na svetu.

Prijava na seminar

Vljudno vabljeni!

Tax-Fin-Lex d.o.o.

BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

CERTIFIKATI IN EU PROJEKTI

 
x - Dialog title
dialog window