TFL Mediji

Brezplačni e-mediji

Dnevno vas informativno seznanjamo o novostih s pravnega področja.

Lex-koledar

Pravni akti, ki danes začnejo ali prenehajo veljati oz. se uporabljati:
1 dogodek

Zadnji Uradni list v obdelavi:
št. 38/2019, z dne 14.6.2019

Tema dneva

Prenova javnih naročil v začetku 2020

Ministrstvo za javno upravo prednostno nadgrajuje področje javnega naročanja. Spremembe zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja naj bi bile nared do jeseni, spremembe zakona o javnem naročanju...

Prijava na brezplačno prejemanje Arhiv

Poglobljeni strokovni članki in novosti z davčnega, računovodsko-finančnega in pravnega področja. Vključuje tudi zanimive pogovore z uspešnimi slovenskimi podjetniki in strokovnjaki.

Pogovor

Dnevi javnega prava 2019: Slovenija si zasluži transparenten, trajnosten in pravičen sistem ravnanja z odpadki

Ključna cilja uvedbe sistema razširjene odgovornosti proizvajalcev sta v pomikanju bremena zagotavljanja ustreznega ravnanja z odpadki od lokalnih skupnosti in davkoplačevalcev na proizvajalce ter v motiviranju le-teh k zasnovi takih izdelkov in embalaže, ki bodo po izteku življenjske dobe čim manj obremenjevali okolje.

Tema tedna

Bomo z zakonom o kreditih v švicarskih frankih kršili pravo EU?

Slovenska pravna praksa je morala že nekajkrat odločati o potrošniških kreditih, ki so bili bodisi dani v švicarskih frankih kot tuji valuti bodisi je bila vrednost teh kreditov z valutno klavzulo vezana na švicarski frank.

Strokovni članki

Bistvene novosti sprememb zakona o delovnih razmerjih

Zakonodajalec je z ZDR-A obljubil postopno reformo dela, ki jo je izpeljal z ZDR-1. Celovita reforma je na zakonski ravni vzpostavila večjo varnost delavcev, delodajalcem pa omogočila fleksibilnejše prilagajanje razmeram na trgu.

Prijava na brezplačno prejemanje Arhiv

e-mesečnik: Zakonodajni Supervizor Arhiv Prijava na brezplačno prejemanje

Vsak mesec prejmete podatek o stanju veljavnih zakonov in podzakonskih prespisov v Sloveniji.

Število veljavnih zakonov in podzakonskih predpisov v Sloveniji na današnji dan,
18. 6. 2019:

Vrsta predpisa Število veljavnih
Zakoni: 854
Podzakonski predpisi: 19959

Število veljavnih ZAKONOV in PODZAKONSKIH predpisov v Sloveniji po letih (stanje na 31.12.):

Leto Št. veljavnih zakonov Št. veljavnih podzakonskih predpisov
2018 849 19666