×

22. člen

Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje zraka z emisijo ogljikovega dioksida

Uradni list RS 48-2519/2018 objava 13. 7. 2018

Veljavnost
velja od 1. 8. 2018 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP2018-01-2519 EVA2016-2550-0094
Sprejel
Vlada Republike Slovenije
Povezave
Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje zraka z emisijo ogljikovega dioksida
22. člen
(vloga za odločbo o oprostitvi plačila okoljske dajatve)
(1)
Vloga za oprostitev plačila okoljske dajatve se vloži pisno na obrazcu, ki je objavljen na spletni strani ministrstva, in vsebuje naslednje podatke:
-
naslov in firmo upravljavca naprave ter lokacijo naprave,
-
izjavo upravljavca o izpolnjevanju pogojev iz druge in tretje alineje tretjega odstavka prejšnjega člena in pete alineje drugega odstavka prejšnjega člena, ki ne sme biti starejša od 30 dni, in
-
dokazilo o plačilu, oprostitvi plačila ali neplačilu trošarine za rabo goriva v napravi ali mali napravi v skladu s predpisi, ki urejajo trošarine.
(2)
Upravljavec, ki ima pravnomočno dovoljenje za izpuščanje toplogrednih plinov, vloži vlogo za oprostitev plačila okoljske dajatve iz prejšnjega odstavka v 30 dneh po pravnomočnosti tega dovoljenja.
(3)
V skladu s prejšnjim odstavkom ravna tudi upravljavec v primeru pridobitve pravnomočne odločbe o spremembi dovoljenja za izpuščanje toplogrednih plinov zaradi spremembe upravljavca.
(4)
Upravljavec vloži vlogo za spremembo odločbe o oprostitvi plačila okoljske dajatve najmanj 60 dni pred nameravano spremembo uporabe goriva v napravi. Vloga za spremembo odločbe o oprostitvi plačila okoljske dajatve vsebuje podatke iz prvega odstavka tega člena.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window