×

6. člen

Odlok o turistični taksi v Občini Mirna Peč

Uradni list RS 43-2216/2010 objava 31. 5. 2010

Veljavnost
velja od 1. 6. 2010 stanje na dan12. 10. 2026
Oznake
SOP2010-01-2216
Sprejel
Občinski svet
Pravne osebe in samostojni podjetniki posamezniki ter sobodajalci in kmetje (v nadaljnjem besedilu: zavezanci), ki sprejemajo turiste na prenočevanje, so dolžni do 25. v mesecu za pretekli mesec:
-
nakazati turistično takso na posebni podračun Občine Mirna Peč ter
-
predložiti mesečno poročilo o obračunani in plačani turistični taksi Občini Mirna Peč, na obrazcu, ki je v prilogi in je sestavni del tega odloka.
Mesečno poročilo zavezanca mora vsebovati naslov pravne ali fizične osebe, nastanitvene zmogljivosti, mesec in leto, na katero se nanaša, število domačih in tujih gostov, število ustvarjenih prenočitev, število prenočitev, za katere je bilo oproščeno plačilo turistične takse, število prenočitev, za katere je bila obračunana taksa v višini 50%, in znesek obračunane in odvedene turistične takse.
Poročilo so zavezanci dolžni pošiljati vsak mesec, ne glede na to, ali so imeli turiste na prenočevanju ali ne. V zadnjem primeru se na poročilo pripiše, da turistov ni bilo na prenočevanju.
Turistično takso je dolžna obračunati in plačati ter podati poročilo tudi vsaka druga fizična in pravna oseba, ki sprejme turiste na prenočevanje na območju Občine Mirna Peč. Za turiste ne štejejo osebe, ki so s fizično osebo (ali njenim zakonskim oziroma zunajzakonskim partnerjem), ki jih sprejme, v sorodstvu kot ožji ali širši družinski člani (potomci, starši, stari starši, strici in tete ter njihovi potomci).
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window