×

4. člen

Zakon o davku na izplačane plače (ZDIP)

Uradni list RS 34-2199/1996 objava 29. 6. 1996

Veljavnost
velja od 1. 7. 1996 do 21. 1. 2022 stanje na dan10. 11. 2026
Oznake
kraticaZDIP SOP1996-01-2199 EPA1491
Sprejel
Državni zbor Republike Slovenije
(2)
Stopnje davka so od 1. januarja 2007 do 31. decembra 2007:

če znaša mesečna bruto plača zaposlenega     znaša stopnja
                                             davka
do 165.000 tolarjev                          0%
nad 165.000 do 400.000 tolarjev              2,3%
nad 400.000 do 750.000 tolarjev              4,7%
nad 750.000 tolarjev                         8,9%.
(1)
Stopnje davka so:
Stopnje davka so od 1. januarja 2006 do 31. decembra 2006:

če znaša mesečna bruto plača zaposlenega     znaša stopnja
                                             davka
do 165.000 tolarjev                          0%
nad 165.000 do 400.000 tolarjev              3,0%
nad 400.000 do 750.000 tolarjev              6,3%
nad 750.000 tolarjev                         11,8%.
(3)
Stopnje davka so od 1. januarja 2008 do 31. decembra 2008:

če znaša mesečna bruto plača zaposlenega     znaša stopnja
                                             davka
do 165.000 tolarjev                          0%
nad 165.000 do 400.000 tolarjev              1,1%
nad 400.000 do 750.000 tolarjev              2,3%
nad 750.000 tolarjev                         4,4%.
(4)
Če se plača izplača v več delih, se ob izplačilu zadnjega dela plače ugotovi mesečna višina plače in izvrši obračun davka ter poračun plačanega davka od posameznih delov plače.
(5)
S 1. januarjem 2009 preneha obveznost plačevanja davka na izplačane plače.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window