×

40. člen

Pravilnik o izvajanju Zakona o trošarinah

Uradni list RS 49-2283/2004 objava 30. 4. 2004

Veljavnost
velja od 1. 5. 2004 do 15. 7. 2016 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2004-01-2283 EVA2000-1611-0015
Sprejel
Ministrstva
Povezave
Pravilnik o izvajanju zakona o trošarinah Pravilnik o izvajanju Zakona o trošarinah
40. člen
(denaturant)
(1)
Denaturanti za namene oproščene uporabe v proizvodnji neprehrambenih izdelkov so sestavljeni iz:
-
4000 g izopropilnega alkohola (CAS št. 67-63-0), 500 g metiletilketona (CAS št. 78-93-3) in 2 g denatonium benzoata (CAS št. 3734-33-6); ali
-
0,8 g denatonium benzoata (CAS št. 3734-33-6) in 78,8 g t-butil alkohola (CAS št. 75-65-0); ali
-
5000 g izopropilnega alkohola (CAS št. 67-63-0) in 78,8 g t- butil alkohola (CAS št. 75-65-0); ali
-
39,5 g sintetičnega mošusa v ksilenu in 78,8 g t-butil alkohola (CAS št. 75-65-0) na hektoliter 100% etilnega alkohola.
(2)
Če denaturanti iz prvega odstavka tega člena zaradi tehnoloških zahtev niso primerni za uporabo v proizvodnji neprehrambenih izdelkov, lahko carinski organ dovoli uporabo drugih denaturantov.
(3)
Carinski organ lahko odstopi od zahteve za denaturiranje, če uporaba denaturanta iz prvega ali drugega odstavka tega člena dokazljivo onemogoča uporabo etilnega alkohola v proizvodnem procesu ali če ima denaturiran alkohol v končnem izdelku škodljiv vpliv na zdravje.
(4)
Popolni denaturant iz šestega odstavka 44. člena ZTro je sestavljen iz:
-
500 g dietilftalata (CAS št. 84-66-2) in 78,8 g t-butil alkohola (CAS št. 75-65-0), in velja le v Republiki Sloveniji, ali
-
1580 g izopropilnega alkohola (CAS št. 67-63-0), 790 g t-butil alkohola (CAS št. 75-65-0) in 0,79 g denatonium benzoata (CAS št. 75-65-0), in velja v Republiki Sloveniji in drugih državah članicah, če je popolnoma denaturiran v Republiki Sloveniji, ali
-
3 litrov izopropilnega alkohola (IPA), 3 litrov metiletilketona (MEK) in 1 g denatuonium benzoata, in velja v vseh državah članicah,
na hektoliter 100-odstotnega etilnega alkohola.
(5)
Carinski organ lahko dovoli uporabo popolnega denaturanta, uradno priznanega v drugih državah članicah.
(5)
Za alkohol, ki se vnese v Republiko Slovenijo iz druge države članice se šteje da je popolnoma denaturiran, če je denaturiran, v skladu z Izvedbeno Uredbo Komisije (EU) št. 162/2013 z dne 21. februarja 2013 o spremembi Priloge k Uredbi (ES) št. 3199/93 o vzajemnem priznavanju postopkov za popolno denaturacijo alkohola za namene oprostitve plačila trošarine (UL L 49, z dne 22. 2. 2013, str. 55).
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window