×

27. člen

Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-B)

Uradni list RS 67-3239/2002 objava 26. 7. 2002

Veljavnost
velja od 10. 8. 2002 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
kraticaZDDV-B SOP2002-01-3239 EPA0133-III EVA2001-1611-0198
Sprejel
Državni zbor Republike Slovenije
(1)
Ime 40. člena se spremeni, tako da se glasi: "(pravica do odbitka vstopnega DDV)".
(2)
V prvem odstavku se za besedo "prejemnik" dodata besedi "blaga oziroma", na koncu drugega stavka pa se pika nadomesti z vejico in doda besedilo "če s tem zakonom ni drugače določeno."
(3)
Drugi odstavek se spremeni tako, da se glasi:
" Davčni zavezanec sme odbiti DDV iz prejšnjega odstavka tudi, če je blago in storitve uporabil za namene transakcij, ki jih je v zvezi z dejavnostjo iz drugega odstavka 13. člena tega zakona opravil izven Slovenije, ob pogoju, da bi bil upravičen do odbitka vstopnega DDV, če bi bile opravljene v Sloveniji."
(4)
Četrti odstavek se spremeni tako, da se glasi:
" Davčni zavezanec sme odbiti DDV iz prvega odstavka tega člena tudi, če je blago in storitve uporabil za namene transakcij, ki so oproščene plačila DDV v skladu s:
1.
5. točko 28. člena, 31. členom, prvim in tretjim odstavkom 32. člena tega zakona;
2.
1. in 4.a do 4.e točko 27. člena tega zakona, če ima naročnik sedež izven Slovenije, ali če so te transakcije neposredno povezane z blagom, ki je namenjeno izvozu."e;
(5)
V 1. točki petega odstavka se besedi "zasebnih letal" nadomestita z besedami "zasebnih zrakoplovov" ter pred podpičjem doda besedilo: "ter vozil, ki se uporabljajo v avtošolah za izvajanje programa usposabljanja iz vožnje v skladu s predpisi".
(6)
2. točka petega odstavka se spremeni tako, da se glasi:
"2. stroškov za reprezentanco (pri čemer se kot stroški za reprezentanco štejejo zgolj stroški za pogostitev in zabavo ob poslovnih ali družabnih stikih), stroškov za prehrano (vključno s pijačo) ter stroškov za nastanitev."
(7)
1. točka šestega odstavka se spremeni tako, da se glasi:
"1. če je izkazan na računih, izdanih v skladu s 34. členom tega zakona."
(8)
Na koncu sedmega odstavka se doda nov stavek, ki se glasi:
"Če davčni zavezanec ne odbije vstopnega DDV v davčnem obdobju, ko je prejel račun oziroma carinsko deklaracijo, lahko odbije ta znesek vstopnega DDV kadarkoli po tem davčnem obdobju, vendar ne kasneje kot v zadnjem davčnem obdobju koledarskega leta, ki sledi letu, v katerem je pridobil pravico do odbitka vstopnega DDV."
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window