×

16. člen

Pravilnik o načinu prijavljanja in odjavljanja televizijskih in radijskih sprejemnikov, o evidenci zavezancev ter o načinu plačevanja RTV prispevka

Uradni list RS 39-1905/2000 objava 12. 5. 2000

Veljavnost
velja od 20. 5. 2000 do 20. 7. 2004 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2000-01-1905
Sprejel
Drugi državni organi in organizacije
Povezave
Pravilnik o načinu prijavljanja in odjavljanja televizijskih in radijskih sprejemnikov ter o načinu plačevanja prispevka za programe Radiotelevizije Slovenija
Zavezanec ne plačuje RTV prispevka, če:
-
je podal izjavo, da nima več svojega in da v svojih prostorih tudi ne uporablja tujega radijskega ali televizijskega sprejemnika, ter da je bil seznanjen z zakonskimi posledicami neresnične izjave,
-
nima zagotovljenih tehničnih možnosti za sprejem vsaj enega programa Radiotelevizije Slovenija.
a)
Začasna odjava
Začasna odjava sprejemnika je možna le v primeru, da zavezanec poda pisno izjavo, da za določen čas v svojih prostorih nima svojega in da v svojih prostorih tudi ne uporablja tujega radijskega ali televizijskega sprejemnika, ter da je bil seznanjen z zakonskimi posledicami neresnične izjave.
b)
Trajna odjava
Trajna odjava sprejemnika je možna le v primeru, da zavezanec poda pisno izjavo, da za nedoločen čas v svojih prostorih nima svojega in da v svojih prostorih tudi ne uporablja tujega radijskega ali televizijskega sprejemnika, ter da je bil seznanjen z zakonskimi posledicami neresnične izjave.
Zavezanec je oproščen plačila prispevka za naslednji(e) mesec(e), če poda izjavo do 20. v mesecu.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window