×

5. člen

Pravilnik o pogojih in načinu uveljavljanja oprostitev po 51. členu Zakona o davku na dodano vrednost

Uradni list RS 141-6166/2006 objava 30. 12. 2006

Veljavnost
velja od 1. 1. 2007 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2006-01-6166 EVA2006-1611-0148
Sprejel
Ministrstva
(1)
Osebno premoženje v skladu z 2. točko prvega odstavka 51. člena ZDDV-1 je vsako premoženje, namenjeno za osebno rabo ali uporabo v gospodinjstvu, ki:
-
ga je fizična oseba uporabljala oziroma je bilo v njeni lasti najmanj 6 mesecev pred datumom preselitve iz kraja zunaj Skupnosti v Slovenijo, če gre za predmete trajnejše uporabne vrednosti;
-
bo uporabljeno za enake namene, kot pred preselitvijo.
(2)
Za osebno premoženje iz prejšnjega odstavka se šteje predvsem naslednje blago:
-
predmeti za gospodinjstvo;
-
kolesa in motorna kolesa, osebni avtomobili in njihove prikolice, počitniške prikolice, avtodomi, izletniška plovila in zasebna letala;
-
hišne in jezdne živali.
(3)
Za osebno premoženje se v skladu s prvim odstavkom tega člena štejejo tudi prenosni instrumenti in naprave, namenjene za opravljanje svobodnega poklica osebe, ki jih uvaža.
(4)
Iz oprostitev po tem členu so izvzeta prevozna sredstva, ki se uporabljajo za opravljanje dejavnosti ter predmeti, ki se uporabljajo pri izvajanju obrti ali poklica, razen prenosne opreme za izvajanje uporabne ali svobodne umetnosti.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window