×

5. člen

Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje okolja zaradi nastajanja odpadne embalaže

Uradni list RS 32-1313/2006 objava 28. 3. 2006

Veljavnost
velja od 29. 3. 2006 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2006-01-1313 EVA2006-2511-0047
Sprejel
Vlada Republike Slovenije
(1)
Obveznost za obračun okoljske dajatve nastane, ko je:
-
blago, embalirano v RS, prvič dano v promet v RS ali ko je prvič uporabljeno, če je embaler tega blaga tudi njegov končni uporabnik,
-
embalirano blago, pridobljeno v drugi državi članici EU ali uvoženo iz tretjih držav, prvič dano v promet v RS ali ob prvi uporabi embaliranega blaga, če je pridobitelj tega blaga tudi njegov končni uporabnik,
-
embalaža, pridobljena v drugi državi članici EU ali uvožena iz tretjih držav ali proizvedena v RS, ki ni namenjena za embaliranje blaga, prvič dana v promet v RS ali ob njeni prvi uporabi, če je pridobitelj ali proizvajalec te embalaže tudi njen končni uporabnik.
(2)
Zavezanec za plačilo okoljske dajatve (v nadaljnjem besedilu: zavezanec) je pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik s sedežem v RS, ki daje embalažo oziroma embalirano blago prvič v promet v RS, in je:
-
embaler,
-
pridobitelj embaliranega blaga,
-
proizvajalec embalaže, ki ni namenjena za embaliranje blaga, in
-
pridobitelj embalaže, ki ni namenjena za embaliranje blaga.
(3)
Ne glede na določbe prejšnjega odstavka embaler, pridobitelj embaliranega blaga ter proizvajalec in pridobitelj embalaže, ki ni namenjena za embaliranje blaga, niso zavezanci za plačilo okoljske dajatve:
-
za embalažo, ki se v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z embalažo in odpadno embalažo, šteje za vračljivo embalažo ali za embalažo z dolgo življenjsko dobo,
-
če letna količina embalaže, ki jo posamezni embaler, pridobitelj embaliranega blaga ter proizvajalec in pridobitelj embalaže, ki ni namenjena za embaliranje blaga, da v promet ali sam uporabi, ne presega 15.000 kg.
(4)
Če je embaler, pridobitelj embaliranega blaga, proizvajalec embalaže ali pridobitelj embalaže iz prejšnjega odstavka ista oseba, se za letno količino embalaže iz druge alineje prejšnjega odstavka šteje celotna količina embalaže, ki jo proizvede, pridobi ali jo sam uporabi zaradi embaliranja blaga v posameznem letu.
(5)
Določba druge alineje tretjega odstavka tega člena se ne uporablja za:
-
proizvajalca, pridobitelja in uvoznika nagrobnih sveč in
-
embalerja, pridobitelja embaliranega blaga ter proizvajalca in pridobitelja embalaže, ki ni namenjena za embaliranje blaga, ki dajejo v promet plastične nosilne vrečke ali embalažo iz plastike iz polimerov iz vinil kloridov ali drugih halogeniranih olefinov.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window