×

32. člen

Kolektivna pogodba za kmetijstvo in živilsko industrijo Slovenije

Uradni list RS 45-1943/2006 objava 28. 4. 2006

Veljavnost
velja od 1. 5. 2006 do 31. 1. 2011 stanje na dan13. 11. 2026
Oznake
SOP2006-01-1943
Sprejel
Drugi državni organi in organizacije
Povezave
Kolektivna pogodba za kmetijstvo in živilsko industrijo Slovenije Kolektivna pogodba za kmetijstvo in živilsko industrijo Slovenije
32. člen
(Letni dopust)
(1)
Delavec ima v posameznem koledarskem letu pravico do izhodiščnega letnega dopusta:
– če dela 4 dni na teden v trajanju najmanj               16 dni,
– če dela 5 dni na teden v trajanju najmanj               20 dni,
– če dela 6 dni na teden v trajanju najmanj               24 dni.
(2)
Poleg izhodišča iz prejšnjega odstavka ima pravico do dodatnih dni letnega dopusta:
– starejši delavec                                          3 dni
– delavec, mlajši od 18 let                                 7 dni
– delavec invalid                                           3 dni
– delavec z najmanj 60% telesno okvaro                      3 dni
– delavec, ki neguje otroka s telesno
ali duševno prizadetostjo                                   3 dni
– delavec z otrokom, ki še ni dopolnil
15 let starosti                                             1 dan
– nočni delavec                                             2 dni
– delavec, ki dela v izjemno težkih pogojih              do 2 dni
– za delovno dobo nad 10 let                                2 dni
– za delovno dobo nad 20 let                                4 dni
– za delovno dobo nad 30 let                                6 dni
(3)
Delavcu, ki izpolni kriterij za povečanje letnega dopusta, se povečanje upošteva pri odmeri v naslednjem koledarskem letu.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window