×

148.f člen

Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o izvajanju Zakona o davku na dodano vrednost

Uradni list RS 117-5181/2005 objava 23. 12. 2005

Veljavnost
velja od 1. 1. 2006 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2005-01-5181 EVA2005-1611-0054
Sprejel
Ministrstva
148.f člen
(podatki v Prilogi A k obrazcu DDV-O)
(1)
Davčni zavezanec, ki uporablja posebno ureditev po plačani realizaciji, v obrazec Priloga A k obrazcu DDV-O, vpiše naslednje podatke iz knjigovodskih evidenc:
1.
podatke o dobavah blaga in storitev:
-
pod oznako 11 (Obdavčen promet) se vpiše znesek davčne osnove (ki ni zajet v obračunu DDV), po izdanih računih po plačani realizaciji v tekočem davčnem obdobju, ki v tem obdobju niso bili plačani;
2.
podatke o nabavah blaga in storitev:
-
pod oznako 21 (Obdavčene nabave) se vpiše znesek davčne osnove (ki ni zajet v obračunu DDV) po prejetih računih po plačani realizaciji v tekočem davčnem obdobju, za katera plačila v tem obdobju niso bila izvršena;
3.
podatke o obračunanem neplačanem DDV po izdanih računih v tekočem davčnem obdobju, razen za račune, ki so izključeni iz posebne ureditve po plačani realizaciji:
-
pod oznako 31 (zavezancem za DDV 8,5%) se vpiše znesek obračunanega DDV po stopnji 8,5% po računih, izdanih davčnim zavezancem v tekočem davčnem obdobju, ki v tem obdobju niso bili plačani;
-
pod oznako 32 (zavezancem za DDV 20%) se vpiše znesek obračunanega DDV po stopnji 20% po računih, izdanih davčnim zavezancem v tekočem davčnem obdobju, ki v tem obdobju niso bili plačani;
-
pod oznako 33 (končnim potrošnikom 8,5%) se vpiše znesek obračunanega DDV po stopnji 8,5% po računih, izdanih končnim potrošnikom v tekočem davčnem obdobju, ki v tem obdobju niso bili plačani;
-
pod oznako 34 (končnim potrošnikom 20%) se vpiše znesek obračunanega DDV po stopnji 20% po računih, izdanih končnim potrošnikom v tekočem davčnem obdobju, ki v tem obdobju niso bili plačani;
4.
podatke o vstopnem neplačanem DDV po prejetih računih v tekočem davčnem obdobju, razen za račune, ki so izključeni iz posebne ureditve po plačani realizaciji:
-
pod oznako 41 (v Sloveniji 8,5%) se vpiše znesek vstopnega DDV po stopnji 8,5% po računih, prejetih v tekočem davčnem obdobju, za katere plačilo v tekočem obdobju ni izvršeno;
-
pod oznako 42 (v Sloveniji 20%) se vpiše znesek vstopnega DDV po stopnji 20% po računih, prejetih v tekočem davčnem obdobju, za katere plačilo v tekočem obdobju ni izvršeno.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window