×

7. člen

Kolektivna pogodba za tekstilne, oblačilne, usnjarske in usnjarsko-predelovalne dejavnosti (KPtoupd) o načinu usklajevanja plač, povračilu stroškov v zvezi z delom in regresu za letni dopust

Uradni list RS 127-5383/2006 objava 7. 12. 2006

Veljavnost
velja od 15. 11. 2006 do 31. 12. 2007 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
kraticaKPtoupd SOP2006-01-5383
Sprejel
Drugi organi in organizacije
Povezave
Kolektivna pogodba za tekstilne, oblačilne, usnjarske in usnjarsko predelovalne dejavnosti (KPtoupd) Kolektivna pogodba za tekstilne, oblačilne, usnjarske in usnjarsko-predelovalne dejavnosti (KPtoupd) o načinu usklajevanja plač, povračilu stroškov v zvezi z delom in regresu za letni dopust za leto 2008 in 2009
7. člen
(najnižje osnovne plače)
Izhodiščne plače po tarifnih razredih po KPtoupd, veljavne junija 2006, oziroma po novem najnižje osnovne plače se povečajo za znesek uskladitve po drugem odstavku 5. člena in za odstotek iz prvega odstavka 6. člena te kolektivne pogodbe najkasneje za januar 2007 in za 174 ur znašajo:

+--------------+-------------------------------+
|Tarifni razred|    Najnižja osnovna plača     |
+--------------+---------------+---------------+
|              |      SIT      |      EUR      |
+--------------+---------------+---------------+
|      I.      |     80.532    |     336,05    |
+--------------+---------------+---------------+
|      II.     |     87.864    |     366,65    |
+--------------+---------------+---------------+
|     III.     |     97.396    |     406,43    |
+--------------+---------------+---------------+
|      IV.     |    107.661    |     449,26    |
+--------------+---------------+---------------+
|      V.      |    120.859    |     504,34    |
+--------------+---------------+---------------+
|      VI.     |    142.855    |     596,12    |
+--------------+---------------+---------------+
|     VII.     |    161.185    |     672,61    |
+--------------+---------------+---------------+
|     VIII.    |    190.514    |     795,00    |
+--------------+---------------+---------------+
|      IX.     |    227.173    |     947,98    |
+--------------+---------------+---------------+

Pri delodajalcih, ki so se dogovorili za nižji znesek uskladitve, so osnovne plače posameznega tarifnega razreda nižje od najnižjih osnovnih plač posameznega tarifnega razreda po tej pogodbi. Če pride do bistvenih sprememb pri izplačilu plač, se delodajalec in sindikat pri delodajalcu dogovorita o spremembi te ureditve.
Najnižje osnovne plače iz prvega odstavka tega člena so iz tolarske denarne enote preračunane v EUR na podlagi informativnega tečaja 239,640 SIT, določenega z Zakonom o dvojnem označevanju cen (Uradni list RS, št. 101/05).
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window