×

12. člen

Uredba o merilih za določanje oprostitev pri plačilih socialno varstvenih storitev

Uradni list RS 38-1817/2002 objava 29. 4. 2002

Veljavnost
velja od 14. 5. 2002 do 31. 12. 2004 stanje na dan13. 11. 2026
Oznake
SOP2002-01-1817 EVA2002-2611-0010
Sprejel
Vlada Republike Slovenije
Povezave
Uredba o merilih za določanje oprostitev pri plačilih socialno varstvenih storitev
12. člen
(meja socialne varnosti samske osebe)
Meja socialne varnosti samske osebe, se določi kot vsota njenega minimalnega dohodka in 30% njenega ugotovljenega dohodka, vendar ne more biti nižja od 1,5 minimalnega dohodka.
Minimalni dohodek samske osebe, znaša 1,0 osnovnega zneska minimalnega dohodka.
Meja socialne varnosti upravičenca, ki je v celodnevnem institucionalnem varstvu, znaša 10% njegovega ugotovljenega dohodka, vendar najmanj 0,2 osnovnega zneska minimalnega dohodka.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window