1. V Sloveniji se dvojno obdavčevanje odpravi tako:
Kadar rezident Slovenije dobi dohodek ali ima v lasti premoženje, ki se v skladu z določbami te konvencije lahko obdavči na Madžarskem, Slovenija dovoli:
a)
kot odbitek od davka od dohodka tega rezidenta znesek, ki je enak davku od dohodka, plačanemu na Madžarskem;
b)
kot odbitek od davka od premoženja tega rezidenta znesek, ki je enak davku od premoženja, plačanemu na Madžarskem.
Tak odbitek v nobenem primeru ne sme presegati tistega dela davka od dohodka ali premoženja, ki je bil izračunan pred odbitkom, pripisanim dohodku ali premoženju, odvisno od primera, ki se lahko obdavči na Madžarskem.
2. Na Madžarskem se dvojno obdavčevanje odpravi tako:
a)
Kadar rezident Madžarske dobi dohodek ali ima v lasti premoženje, ki se v skladu z določbami te konvencije lahko obdavči v Sloveniji, Madžarska tak dohodek ali premoženje oprosti davka v skladu z določbami pododstavka b) in tretjega odstavka.
b)
Kadar rezident Madžarske dobi sestavine dohodka, ki se v skladu z določbami 10., 11. in 12. člena lahko obdavčijo v Sloveniji, Madžarska dovoli kot odbitek od davka od dohodka tega rezidenta znesek, ki je enak davku, plačanemu v Sloveniji. Tak odbitek v nobenem primeru ne sme presegati tistega dela davka, ki je bil izračunan pred odbitkom, pripisanim takim delom dohodka, dobljenim iz Slovenije.
3. Kadar je v skladu s katerimi koli določbami te konvencije dohodek, ki ga dobi rezident države pogodbenice, ali premoženje, ki ga ima v lasti, oproščeno davka v tej državi, lahko ta država pri izračunu davka od preostalega dohodka ali premoženja takega rezidenta vseeno upošteva oproščeni dohodek ali premoženje.