×

1. člen

Aneks št. 2 k Tarifni prilogi Kolektivne pogodbe za lesarstvo

Uradni list RS 34-1632/2010 objava 30. 4. 2010

Veljavnost
velja od 30. 4. 2010 do 24. 3. 2011 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP2010-01-1632
Sprejel
Drugi organi in organizacije
Povezave
Aneks k Tarifni prilogi Kolektivne pogodbe za lesarstvo Aneks št. 3 k Tarifni prilogi Kolektivne pogodbe za lesarstvo
Spremeni se prvi odstavek 1. točke Tarifne priloge in se na novo glasi:
»1. Višine najnižjih osnovnih plač po posameznih tarifnih razredih od 1. 6. 2010 dalje znašajo:
Tarifni razred Najnižja osnovna plača v €
I. Enostavna dela 396,90 €
II. Manj zahtevna dela 433,30 €
III. Srednje zahtevna dela 477,50 €
IV. Zahtevna dela 526,20 €
V. Bolj zahtevna dela 588,10 €
VI. Zelo zahtevna dela 690,90 €
VII. Visoko zahtevna dela 778,30 €.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window