×

4. člen

Pravilnik o rednem letnem poročanju pooblaščenih ocenjevalcev

Uradni list RS 33-1530/2010 objava 23. 4. 2010

Veljavnost
velja od 24. 4. 2010 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP2010-01-1530
Sprejel
Drugi organi in organizacije
(1)
Pooblaščeni ocenjevalec nepremičin oziroma strojev in opreme enkrat letno (vsako leto posebej) do 30. maja poroča Inštitutu o poročilih o ocenjevanju vrednosti, ki jih je pooblaščeni ocenjevalec izdelal v predpisanem poročevalskem obdobju, tako da za vsako poročilo navede:
1.
naročnika – firmo in sedež pravne osebe, ki je sklenila pogodbo,
2.
datum sklenitve pogodbe oziroma prevzema naročila,
3.
pogodbeno ceno,
4.
število porabljenih ur na projektu,
5.
predmet ocenjevanja vrednosti,
6.
ali je subjekt ocenjevanja vrednosti zavezan obvezni reviziji,
7.
datum ocenjevanja vrednosti,
8.
datum izdaje poročila,
9.
sopodpisnike poročila,
10.
namen ocenjevanja vrednosti,
11.
izbrano podlago vrednosti,
12.
ali je ocenjeval za računovodsko poročanje,
13.
uporabljene metode ocenjevanja vrednosti,
14.
višino uporabljene netvegane stopnje donosa, zahtevane stopnje donosa oziroma mere kapitalizacije.
b)
o poročilih o ocenjevanju vrednosti, ki jih je pooblaščeni ocenjevalec izdelal v predpisanem poročevalskem obdobju, tako da za vsako poročilo navede:
1)
predmet ocenjevanja vrednosti,
2)
ali je subjekt ocenjevanja vrednosti zavezan obvezni reviziji,
3)
datum izdelave poročila o ocenjevanju vrednosti,
4)
datum ocenjevanja vrednosti,
5)
namen ocenjevanja vrednosti,
6)
izbrano podlago vrednosti,
7)
uporabljene metode ocenjevanja vrednosti.
(2)
Pooblaščeni ocenjevalec podjetij enkrat letno (vsako leto posebej) do 30. maja poroča Inštitutu o poročilih o ocenjevanju vrednosti, ki jih je pooblaščeni ocenjevalec izdelal v predpisanem poročevalskem obdobju, tako da za vsako poročilo navede:
1.
naročnika – firmo in sedež pravne osebe, ki je sklenila pogodbo,
2.
datum sklenitve pogodbe oziroma prevzema naročila,
3.
pogodbeno ceno,
4.
število porabljenih ur na projektu,
5.
predmet ocenjevanja vrednosti,
6.
ali je subjekt ocenjevanja vrednosti zavezan obvezni reviziji,
7.
datum ocenjevanja vrednosti,
8.
datum izdaje poročila,
9.
sopodpisnike poročila,
10.
namen ocenjevanja vrednosti,
11.
izbrano podlago vrednosti,
12.
uporabljene metode ocenjevanja vrednosti,
13.
ali je ocenjeval za računovodsko poročanje,
14.
višino ocenjene vrednosti lastniškega kapitala oziroma višino ocenjevane vrednosti delnice (za delniške družbe),
15.
višino uporabljene netvegane stopnje donosa, premije za kapitalsko tveganje (ERP), CAPM in WACC,
16.
višino uporabljenih pribitkov in odbitkov za obvladovanje oziroma za tržljivost oziroma druge uporabljene pribitke/ odbitke.
(3)
Pooblaščeni ocenjevalec vrednosti podjetij enkrat letno (vsako leto posebej) do 30. maja poroča Inštitutu o poročilih pooblaščenega ocenjevalca vrednosti podjetij, izdanih v zvezi s 146. členom Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 126/07, v nadaljevanju ZFPPIPP), tako da za vsako poročilo navede:
1.
naročnika – firmo in sedež pravne osebe, ki je sklenila pogodbo,
2.
datum sklenitve pogodbe oziroma prevzema naročila,
3.
pogodbeno ceno,
4.
število porabljenih ur na projektu,
5.
sopodpisnike poročila,
6.
predmet pregleda (načrt finančnega prestrukturiranja, ki je predmet poročila),
7.
ali je subjekt ocenjevanja zavezan obvezni reviziji,
8.
vrsto izdanega mnenja,
9.
datum izdaje poročila.
(4)
Pooblaščeni ocenjevalec enkrat letno (vsako leto posebej) do 30. maja poroča Inštitutu o pregledu poročil ocenjevalcev vrednosti, opravljenih v skladu s Slovenskim poslovnofinančnim standardom 7, ki jih je pooblaščeni ocenjevalec opravil v predpisanem poročevalskem obdobju, tako da za vsak pregled navede:
1.
naročnika – firmo in sedež pravne osebe, ki je sklenila pogodbo,
2.
datum sklenitve pogodbe oziroma prevzema naročila,
3.
pogodbeno ceno,
4.
število porabljenih ur na projektu,
5.
ali je subjekt ocenjevanja zavezan obvezni reviziji,
6.
natančen naslov poročila, ki je predmet pregleda,
7.
ocenjevalca, ki je izdelal poročilo, ki je predmet pregleda,
8.
obseg pregleda,
9.
datum mnenja o poročilu,
10.
ali je izdelal novo oceno vrednosti (v tem primeru mora o poročilu o oceni vrednosti poročati v skladu s prvim odstavkom tega člena).
(5)
Kot poročevalsko obdobje se šteje obdobje od 16. maja predhodnega leta do 15. maja tekočega leta.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window