×

47. člen

Kolektivna pogodba dejavnosti gostinstva in turizma Slovenije

Uradni list RS 109-4948/2011 objava 30. 12. 2011

Veljavnost
velja od 1. 1. 2012 do 31. 12. 2013 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2011-01-4948
Sprejel
Drugi organi in organizacije
Povezave
Kolektivna pogodba dejavnosti gostinstva in turizma Slovenije Kolektivna pogodba dejavnosti gostinstva in turizma Slovenije
47. člen
Kriteriji za odmero letnega dopusta
(1)
Delavec ima pravico do dodatnih dni dopusta na osnovi dosežene delovne dobe:
– nad 5 do 10 let delovne dobe  1 dan,
– nad 10 do 20 let delovne dobe 2 dneva,
– nad 20 let delovne dobe       3 dni.
(2)
Delavec ima pravico do dodatnih dni dopusta v naslednjih primerih:
– starejši delavec              3 dni,
– delavec, mlajši od 18 let     7 dni,
– delavec invalid               3 dni,
– delavec z najmanj 60 %
telesno okvaro                  3 dni,
– delavec, ki neguje otroka s
telesno ali duševno
prizadetostjo                   3 dni,
– delavec, ki je v preteklem
koledarskem letu opravil vsaj
500 ur nočnega dela pri
delodajalcu                     2 dni,
– delavec, ki je v preteklem,
koledarskem letu opravil vsaj
1500 ur nočnega dela pri
delodajalcu                      3 dni
– delavec z otrokom, ki še ni
dopolnil 15 let                  1 dan.
(3)
Dodatni dnevi letnega dopusta po šesti in sedmi alineji se medsebojno izključujeta.
(4)
Ostali kriteriji in merila za dodatne dni letnega dopusta se lahko določijo na ravni delodajalca.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window