×

3. člen

Odredba o homologaciji vozil

Uradni list RS 14-632/1993 objava 19. 3. 1993

Veljavnost
velja od 26. 3. 1993 do 26. 1. 1995 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP1993-01-0632
Sprejel
Ministrstva
Povezave
Odredba o homologaciji vozil
(1)
Homologacija vozila ni potrebna v primeru, ko gre za:
1.
motorna vozila, ki so uvožena za potrebe:
a)
šefov tujih držav in odposlancev šefov tujih držav v posebni misiji ter za potrebe članov njihovega spremstva – za službene potrebe in osebno rabo,
b)
mednarodnih in meddržavnih organizacij – za službene potrebe,
c)
diplomatskih in konzularnih predstavništev tujih držav v Republiki Sloveniji – za službene potrebe,
d)
šefov tujih diplomatskih predstavništev v Republiki Sloveniji in njihovih ožjih družinskih članov – za osebno rabo;
e)
diplomatskega osebja tujih diplomatskih predstavništev v Republiki Sloveniji z njihovimi ožjimi družinskimi člani – za osebno rabo,
f)
konzularnega osebja tujih konzularnih predstavništev v Republiki Sloveniji z njihovimi ožjimi družinskimi člani – za osebno rabo;
Določbi alinej e in f ne veljata za diplomatsko oziroma konzularno osebje, če so državljani Republike Slovenije oziroma tuji državljani, ki stalno živijo v Republiki Sloveniji.
2.
vozila, ki jih uvozijo državljani Republike Slovenije, ki se za stalno vračajo z začasnega dela v tujini, če so bili na delu v tujini brez presledka najmanj dve leti ali najmanj 24 mesecev v štirih letih ter vozila, ki jih uvozijo tujci, ki dobijo pribežališče ali dovoljenje za stalno naselitev v Republiki Sloveniji.
Izjema iz te točke se lahko uveljavlja v enem letu od stalne vrnitve oziroma od pridobitve dovoljenja za stalno bivanje ali od pridobitve pribežališča le za vozilo, ki je bilo v lasti in uporabi prosilca pred stalno vrnitvijo oziroma pridobitvijo dovoljenja za stalno bivanje ali pridobitvijo pribežališča.
3.
rabljena vozila muzejske vrednosti; kot taka lahko štejemo vozila, ki so starejša od 30 let. V izjemnih primerih pa lahko tak status odobri tudi Urad za standardizacijo in meroslovje po posvetu s komisijo, ki jo sestavi iz predstavnikov Tehničnega muzeja Slovenije in AMZS.
4.
športna motorna vozila, ki se začasno uvažajo zaradi udeležbe na tekmovanjih, sejmih ali drugih prireditvah organiziranih na območju Republike Slovenije (za čas do 30 dni).
(2)
Urad za standardizacijo in meroslovje lahko izjemoma odloči, da za uvoz oziroma začasni uvoz ter registracijo posebnega motornega vozila (razen kategorije L in Ml) ni treba predložiti listine o homologaciji vozila oziroma izjave o ustreznosti posamično pregledanega vozila (uvoz in začasni uvoz specialnih vozil za določen čas za izvedbo določenih del itd.).
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window