×

60. člen

Uredba o odpadkih

Uradni list RS 103-4514/2011 objava 16. 12. 2011

Veljavnost
velja od 31. 12. 2011 do 29. 5. 2015 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP2011-01-4514 EVA2010-2511-0006
Sprejel
Vlada Republike Slovenije
Povezave
Uredba o ravnanju z odpadki Uredba o odpadkih
60. člen
(lažji prekrški za povzročitelja odpadkov)
(1)
Z globo od 5.000 do 15.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki je po določbah te uredbe povzročitelj odpadkov, če:
1.
ne obvesti nemudoma pisno ministrstva o ugotovitvi, da ima odpadek, ki ga je v skladu s seznamom odpadkov mogoče uvrstiti samo med nenevarne odpadke, eno ali več lastnosti iz Priloge 1 te uredbe (prvi odstavek 6. člena),
2.
ne obvesti nemudoma pisno ministrstva o ugotovitvi, da odpadek, ki ga je v skladu s seznamom odpadkov mogoče uvrstiti samo med nevarne odpadke, nima nobene lastnosti iz Priloge 1 te uredbe (drugi odstavek 6. člena),
3.
začasno skladišči odpadke, ki niso pakirani in označeni v skladu s prvim odstavkom 24. člena,
4.
začasno skladišči nevarne odpadke, ki niso opremljeni z oznako v skladu z drugim odstavkom 24. člena,
5.
ne predloži kopije načrta gospodarjenja z odpadki ministrstvu ali pristojnemu inšpektorju na njegovo zahtevo (sedmi odstavek 27. člena),
6.
ne omogoči ministrstvu ali pristojnemu inšpektorju vpogleda v evidenco o nastajanju odpadkov in ravnanju z njimi na zahtevo (peti odstavek 28. člena).
(2)
Z globo od 3.000 do 10.000 eurov se za prekršek iz prejšnjega odstavka kaznuje tudi samostojni podjetnik posameznik, ki je po določbah te uredbe povzročitelj odpadkov.
(3)
Z globo od 1.000 do 2.500 eurov se za prekršek iz prvega odstavka tega člena kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe oziroma odgovorna oseba samostojnega podjetnika posameznika.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window