×

70. člen

Zakon o poštnih storitvah (ZPSto-2)

Uradni list RS 51-2497/2009 objava 3. 7. 2009

Veljavnost
velja od 2. 8. 2009 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
kraticaZPSto-2 SOP2009-01-2497 EPA314-V EVA2009-2111-0019
Sprejel
Državni zbor Republike Slovenije
Povezave
Zakon o poštnih storitvah (ZPSto-1)
70. člen
(prekrški)
(1)
Z globo od 2.000 do 8.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, ki se po zakonu, ki ureja gospodarske družbe, šteje za srednjo ali veliko gospodarsko družbo, če:
1.
ne pošilja podatkov in informacij iz četrtega odstavka 23. člena tega zakona;
2.
ne sporoči statusnih sprememb v skladu z drugim odstavkom 27. člena tega zakona;
3.
ne pošlje agenciji kopije pogodbe, njene morebitne spremembe ali dopolnitve v skladu s prvim odstavkom 32. člena tega zakona;
4.
ne objavi pregledno in nediskriminacijsko pogojev za dostop v skladu z drugim odstavkom 32. člena tega zakona;
5.
ne zagotovi prenosa poštnih pošiljk v skladu s prvim in drugim odstavkom 33. členom tega zakona;
6.
ne poravna plačila agenciji v skladu s 34. členom tega zakona;
7.
ne objavi splošnih pogojev in cen v skladu s prvim in tretjim odstavkom 37. člena tega zakona;
8.
ne poskrbi, da je izvleček veljavnega cenika na vidnem in dosegljivem mestu ali na zahtevo uporabnika ne omogoči vpogleda v celoten cenik poštnih storitev v skladu s prvim odstavkom 38. člena tega zakona;
9.
dostavi poštno pošiljko v nasprotju z 41. in 42. členom tega zakona;
10.
kljub opozorilu v roku ne zagotovi namestitve, označitve, vzdrževanja in praznjenja hišnega predalčnika v skladu s tretjim odstavkom 43. člena tega zakona;
11.
preneha dostavljati poštne pošiljke v predalčnik, ne da bi o tem predhodno pisno obvestil agencijo v skladu s četrtim odstavkom 43. člena tega zakona;
12.
vloži nenaslovljena oglaševalska, marketinška in druga sporočila v predalčnik, ki je označen z nalepko agencije, s katero je prepovedano vročanje take pošte v predalčnik (45. člen);
13.
zbira osebne podatke uporabnikov poštnih storitev za drugačen namen, kot je določen v 54. členu tega zakona;
14.
ne zagotovi neizbrisne evidence posegov v skladu s tretjim odstavkom 55. člena tega zakona;
15.
ne da agenciji podatkov, informacij, finančnih poročil in drugih poročil v skladu s prvim odstavkom 61. člena tega zakona.
(2)
Z globo od 200 do 800 eurov se za prekršek kaznuje pravna oseba in samostojni podjetnik posameznik, ki stori prekršek iz prejšnjega odstavka.
(3)
Z globo od 75 do 300 eurov se za prekršek kaznuje odgovorna oseba pravne osebe in odgovorna oseba samostojnega podjetnika posameznika, ki stori prekršek iz prvega odstavka tega člena.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window