×

3. člen

Uredba o izdajanju in upoštevanju potrdil na podlagi neizplačanega dela neto osnovnih plač

Uradni list RS 59-2130/1993 objava 22. 10. 1993

Veljavnost
velja od 30. 10. 1993 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP1993-01-2130
Sprejel
Vlada Republike Slovenije
Razlika, za katero se delavcu izda potrdilo, je razlika med višino bruto osnovnih plač, ki bi jih delavec prejel ob upoštevanju določb kolektivne pogodbe dejavnosti v skladu s 33. členom SKPG po odbitku davkov in prispevkov iz bruto plač ter dejansko izplačanimi bruto osnovnimi plačami po odbitku davkov in prispevkov iz bruto plač.
Na način iz prejšnjega odstavka se obračuna tudi razlika med višino bruto nadomestil osnovnih plač. ki bi jih delavec prejel ob upoštevanju določb kolektivne pogodbe dejavnosti v skladu s 33. členom SKPG po odbitku davkov in prispevkov iz bruto plač ter dejansko izplačanimi bruto nadomestili osnovnih plač po odbitku davkov' in prispevkov iz bruto plač.
Za čas od 1. septembra 1990 do uveljavitve kolektivne pogodbe dejavnosti se za ugotavljanje razlik upoštevajo osnovne bruto plače, določene na podlagi SKPG, znižane za 20%. Od uveljavitve kolektivnih pogodb dejavnosti pa se lahko upoštevajo osnovne plače, določene na podlagi pogodb dejavnosti, znižane za odstotek, opredeljen v pogodbi dejavnosti.
Podatki o višini izhodiščnih bruto plač po tarifnih razredih SKPG, znižanih v skladu s 33. členom SKPG, za čas od 1. septembra 1990 do 1. januarja 1993 ter podatki o višini izhodiščnih plač po tarifnih razredih kolektivnih pogodb dejavnosti, znižanih v skladu s kolektivnimi pogodbami dejavnosti, za čas od uveljavitve pogodb pa do 1. januarja 1993 so v prilogi A in B, ki sta sestavni del te uredbe in sta objavljeni skupaj z njo.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window