×

23. člen

Kolektivna pogodba delavcev gostinstva in turizma Slovenije

Uradni list RS 69-2534/1993 objava 23. 12. 1993

Veljavnost
velja od 31. 12. 1993 do 29. 7. 1994 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP1993-01-2534
Sprejel
Drugi državni organi in organizacije
Povezave
Kolektivna pogodba dejavnosti gostinstva in turizma Slovenije Kolektivna pogodba delavcev gostinstva in turizma Slovenije
Letni dopust
Splošno o letnem dopustu
Delavec ima v vsakem koledarskem letu pravico do izrabe letnega dopusta, ki ne sme biti krajši od 18 delovnih dni. V dneve letnega dopusta se ne vštevajo proste sobote.
Pravico do izrabe letnega dopusta pridobi delavec po izpolnitvi 6-mesečnega nepretrganega delovnega razmerja.
Če delavec v koledarskem letu ne izpolni pogojev iz prejšnjega odstavka, ima pravico do izrabe sorazmernega dela letnega dopusta, ki se določi tako, da se ugotovi. koliko dni letnega dopusta bi delavec imel, to število se deli z 12 in pomnoži s številom mesecev delavčevega dela. Če je delavec razporejen v drugo podjetje oziroma k delodajalcu, se s sklepom o razporeditvi določi, koliko dni letnega dopusta delavec izrabi v prvem oziroma drugem podjetju.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window