×

37. člen

Kolektivna pogodba za obrt in podjetništvo

Uradni list RS 73-3228/2008 objava 18. 7. 2008

Veljavnost
velja od 2. 8. 2008 do 31. 12. 2013 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP2008-01-3228
Sprejel
Drugi organi in organizacije
Povezave
Kolektivna pogodba med delavci in zasebnimi delodajalci Kolektivna pogodba za obrt in podjetništvo
37. člen
(zneski najnižjih osnovnih plač)
(1)
Zneski najnižjih osnovnih plač za posamezni tarifni razred, veljavni na dan 1. 1. 2012 znašajo:
I. tarifni razred 547,15 EUR
II. tarifni razred 568,83 EUR
III. tarifni razred 614,33 EUR
IV. tarifni razred 628,42 EUR
V. tarifni razred 666,34 EUR
VI. tarifni razred 763,86 EUR
VII. tarifni razred 893,88 EUR
VIII. tarifni razred 1.002,22 EUR.
(2)
Urna postavka najnižje osnovne plače se določi tako, da se zneski iz prejšnjega odstavka delijo s 174.
(3)
Če bo povprečna letna inflacija v obdobju januar–december 2012 v primerjavi z obdobjem januar–december 2011 presegla 0,5 %, se najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi in osnovne plače delavcev za leto 2012, za mesec januar 2013 in naprej povečajo za dejansko povprečno letno inflacijo (vir: SURS).
(4)
Če bo povprečna letna inflacija v obdobju januar–december 2008 v primerjavi z obdobjem januar–december 2007 presegla 3,5%, se najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi za leto 2008, od meseca januarja 2009 povečajo za razliko med 3,5% in dejansko povprečno letno inflacijo.
(5)
Najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi se od meseca avgusta 2009 povečajo za 2,3%. Če bo povprečna letna inflacija v obdobju januar–december 2009 v primerjavi z obdobjem januar–december 2008 presegla 2,7% se najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi za leto 2009, od meseca januarja 2010 dodatno povečajo za razliko med 2,7% in dejansko povprečno letno inflacijo.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window