6. člen
- Sprememba tarifne priloge
Tarifna priloga Kolektivne pogodbe za cestni potniški promet, Uradni list RS, št. 99/08, se spremeni tako, da se glasi:
»Tarifna priloga h Kolektivni pogodbi za cestni potniški promet
Tarifna priloga velja za čas veljavnosti kolektivne pogodbe.
1.
Najnižje osnovne plače od 1. 3. 2012
|
Tarifni razred
|
Mesečno v €
|
Na uro dela v €
|
|
I.
|
400,20
|
2,30
|
|
II.
|
415,86
|
2,39
|
|
III.
|
483,72
|
2,78
|
|
IV
|
534,18
|
3,07
|
|
V.
|
598,56
|
3,44
|
|
VI.
|
708,18
|
4,07
|
|
VII.
|
798,66
|
4,59
|
2.
Najnižje osnovne plače od 1. 3. 2012 za vozno osebje znašajo:
| |
Mesečno
v €
|
Na uro
dela €
|
Kompenzacija za čas malice/dan
|
|
Voznik
|
588,12
|
3,38
|
1,22 €
|
S kolektivno pogodbo na podjetniški ravni se lahko določi, da se kompenzacija za čas malice na dan uredi drugače.
3.
Usklajevanje najnižjih osnovnih plač
(1)
Najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi se v januarju tekočega leta uskladijo v višini 85 % rasti cen življenjskih potrebščin preteklega leta. Za uskladitev se uporabi uradni podatek SURS o povprečni letni stopnji rasti cen življenjskih potrebščin. Višina mesečne najnižje osnovne plače se pri tem določi iz urnega zneska.
(2)
Najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi se na način iz prejšnjega odstavka prvič uskladijo januarja 2013.
1.
Regres za letni dopust
Regres za letni dopust se izplača najmanj v višini zakonsko določene minimalne plače na dan izplačila regresa.
1.
Povračila stroškov prehrane med delom
(1)
Povračilo stroškov za prehrano med delom za osem ur znaša 4,00 €.
(2)
Za vsako nadaljnjo uro prisotnosti na delu, delavcu pripada 1/8 zneska iz prejšnjega odstavka.
2.
Prevoz na delo in z dela
(1)
Povračila stroškov prevoza na delo in z dela se izplačujejo v skladu z določili 44. člena te kolektivne pogodbe.
(2)
V primeru, da ni možno ugotoviti prevoznih stroškov v višini cen javnega avtobusnega prometa, se delavcu izplača prevoz na delo in z dela za vsak polni kilometer v višini 10 % cene 95-oktanskega bencina.
3.
Dnevnice za službena potovanja v tujini ter stroški nočitev
(1)
Dnevnice za potovanja v tujini ter stroški nočitev se obračunavajo in izplačujejo v višini zgornjega zneska iz Uredbe o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja.
(2)
Dnevnica za vozno osebje za opravljanje dela v tujini nad 14 ur kot minimalni standard znaša 40,00 evrov. V primeru, da je za posamezno državo določen nižji znesek od 40,00 evrov po veljavni Uredbi o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja za službena potovanja v tujino Vlade RS, se izplača dnevnica v višini zgornjega zneska, kot ga določa uredba.«