×

6. člen

Kolektivna pogodba za cestni potniški promet Slovenije

Uradni list RS 14-542/2012 objava 24. 2. 2012

Veljavnost
velja od 25. 2. 2012 do 31. 12. 2018 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP2012-01-0542
Sprejel
Drugi organi in organizacije
Povezave
Kolektivna pogodba za cestni potniški promet Slovenije Kolektivna pogodba za cestni potniški promet Slovenije za leto 2014
6. člen
- Sprememba tarifne priloge
Tarifna priloga Kolektivne pogodbe za cestni potniški pro­met, Uradni list RS, št. 99/08, se spremeni tako, da se glasi:
»Tarifna priloga h Kolektivni pogodbi za cestni potniški promet
Tarifna priloga velja za čas veljavnosti kolektivne po­godbe.
1.
Najnižje osnovne plače od 1. 3. 2012

Tarifni razred

Mesečno v €

Na uro dela v €

I.

400,20

2,30

II.

415,86

2,39

III.

483,72

2,78

IV

534,18

3,07

V.

598,56

3,44

VI.

708,18

4,07

VII.

798,66

4,59

2.
Najnižje osnovne plače od 1. 3. 2012 za vozno osebje znašajo:

Mesečno
v €

Na uro
dela €

Kompenzacija za čas malice/dan

Voznik

588,12

3,38

1,22 €

S kolektivno pogodbo na podjetniški ravni se lahko določi, da se kompenzacija za čas malice na dan uredi drugače.
3.
Usklajevanje najnižjih osnovnih plač
(1)
Najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi se v januarju tekočega leta uskladijo v višini 85 % rasti cen življenj­skih potrebščin preteklega leta. Za uskladitev se uporabi uradni podatek SURS o povprečni letni stopnji rasti cen življenjskih potrebščin. Višina mesečne najnižje osnovne plače se pri tem določi iz urnega zneska.
(2)
Najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi se na način iz prejšnjega odstavka prvič uskladijo januarja 2013.
1.
Regres za letni dopust
Regres za letni dopust se izplača najmanj v višini zakon­sko določene minimalne plače na dan izplačila regresa.
1.
Povračila stroškov prehrane med delom
(1)
Povračilo stroškov za prehrano med delom za osem ur znaša 4,00 €.
(2)
Za vsako nadaljnjo uro prisotnosti na delu, delavcu pripada 1/8 zneska iz prejšnjega odstavka.
2.
Prevoz na delo in z dela
(1)
Povračila stroškov prevoza na delo in z dela se izpla­čujejo v skladu z določili 44. člena te kolektivne pogodbe.
(2)
V primeru, da ni možno ugotoviti prevoznih stroškov v višini cen javnega avtobusnega prometa, se delavcu izplača prevoz na delo in z dela za vsak polni kilometer v višini 10 % cene 95-oktanskega bencina.
3.
Dnevnice za službena potovanja v tujini ter stroški nočitev
(1)
Dnevnice za potovanja v tujini ter stroški nočitev se obračunavajo in izplačujejo v višini zgornjega zneska iz Ured­be o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja.
(2)
Dnevnica za vozno osebje za opravljanje dela v tu­jini nad 14 ur kot minimalni standard znaša 40,00 evrov. V primeru, da je za posamezno državo določen nižji znesek od 40,00 evrov po veljavni Uredbi o davčni obravnavi povračil stroškov in drugih dohodkov iz delovnega razmerja za služ­bena potovanja v tujino Vlade RS, se izplača dnevnica v višini zgornjega zneska, kot ga določa uredba.«
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window