×

40. člen

Uredba o uporabi fluoriranih toplogrednih plinov in ozonu škodljivih snoveh

Uradni list RS 60-2514/2016 objava 16. 9. 2016

Veljavnost
velja od 1. 10. 2016 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2016-01-2514 EVA2015-2550-0026
Sprejel
Vlada Republike Slovenije
Povezave
Uredba o uporabi ozonu škodljivih snovi in fluoriranih toplogrednih plinov
40. člen
(prekrški proizvajalca, uvoznika in izvoznika)
(1)
Z globo od 4.000 do 30.000 eurov se za prekršek kaznuje proizvajalec ali uvoznik, ki je pravna oseba, če:
1.
proizvede ali daje na trg predhodno polnjeno opremo v nasprotju s prvim odstavkom 14. člena Uredbe 517/2014/EU;
2.
ne izda izjave o skladnosti iz drugega odstavka 14. člena Uredbe 517/2014/EU;
3.
ne zagotovi, da točnost dokumentacije v zvezi s predhodno polnjeno opremo preveri neodvisni revizor v skladu z drugim odstavkom 14. člena Uredbe 517/2014/EU;
4.
ne hrani dokumentacije o prednapolnjeni opremi in izjave o skladnosti v skladu z drugim odstavkom 14. člena Uredbe 517/2014/EU;
5.
ni vpisan v evidenco kvot za dajanje fluoriranih ogljikovodikov na trg pri Evropski komisiji v skladu s 17. členom Uredbe 517/2014/EU;
6.
proizvaja fluorirane ogljikovodike brez odobrene kvote za določeno leto, kot je določeno v prvem odstavku 15. člena Uredbe 517/2014/EU;
7.
preseže dodeljeno kvoto za dajanje fluoriranih ogljikovodikov na trg iz 16. člena Uredbe 517/2014/EU na letni ravni,
8.
ne sporoči Evropski komisiji vsako leto do 31. marca podatkov za preteklo koledarsko leto o fluoriranih toplogrednih plinih in plinih iz priloge II v skladu z 19. členom Uredbe 517/2014/EU;
9.
ne predloži Evropski komisiji dokumenta o preverjanju v skladu s petim odstavkom 19. člena Uredbe 517/2014/EU;
10.
ne zagotovi, da točnost podatkov preveri neodvisni revizor v skladu s šestim odstavkom 19. člena Uredbe 517/2014/EU;
11.
ne hrani in predloži poročila o preverjanju v skladu s šestim odstavkom 19. člena Uredbe 517/2014/EU.
(2)
Z globo od 4.000 do 30.000 eurov se za prekršek iz 7. točke prejšnjega odstavka kaznuje tudi izvoznik opreme, ki je pravna oseba.
(3)
Z globo od 3.000 do 25.000 eurov se kaznuje za prekršek iz prvega in drugega odstavka tega člena tudi samostojni podjetnik posameznik.
(4)
Z globo od 1.200 do 4.000 eurov se za prekršek iz prvega in drugega odstavka tega člena kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe ali odgovorna oseba samostojnega podjetnika posameznika.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window