×

25. člen

Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje zraka z emisijo ogljikovega dioksida

Uradni list RS 47-1853/2013 objava 31. 5. 2013

Veljavnost
velja od 1. 6. 2013 do 31. 3. 2016 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP2013-01-1853 EVA2012-2330-0242
Sprejel
Vlada Republike Slovenije
Povezave
Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje zraka z emisijo ogljikovega dioksida Uredba o okoljski dajatvi za onesnaževanje zraka z emisijo ogljikovega dioksida
25. člen
(prekrški)
(1)
Z globo od 4.000 eurov do 40.000 eurov se kaznuje pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, če stori prekršek:
-
če kot oseba iz drugega in tretjega odstavka 9. člena oziroma drugega in tretjega odstavka 20. člena te uredbe ne prijavi carinskemu organu, kdaj se dejavnost, zaradi katere je zavezana obračunavati in plačevati okoljsko dajatev, začne, spremeni ali preneha (5. člen);
-
če kot zavezanec iz drugega odstavka 9. člena te uredbe oziroma plačnik ne predloži obračuna okoljske dajatve carinskemu organu do 25. dneva v mesecu po poteku meseca, za katerega je nastala obveznost za plačilo okoljske dajatve, in ne plača okoljske dajatve do zadnjega dneva v mesecu po poteku meseca, v katerem je nastala obveznost za plačilo okoljske dajatve (tretji in osmi odstavek 11. člena);
-
če kot zavezanec iz drugega odstavka 9. člena te uredbe oziroma plačnik v obračunu okoljske dajatve ne predloži podatkov, ki so potrebni za obračun okoljske dajatve, ali če predloži neresnične podatke (drugi in četrti odstavek 11. člena);
-
če kot zavezanec iz drugega odstavka 9. člena te uredbe oziroma plačnik, ki gorivo proda osebam, ki so na seznamu imetnikov dovoljenj za izpuščanje toplogrednih plinov in imetnikov odločb o napravi de minimis, oziroma jih uporabi sam, carinskemu organu poleg obračuna ne predloži tudi mesečnega pregleda prometa na obrazcu iz priloge 3 te uredbe (deveti odstavek 11. člena);
-
če kot oseba iz 3. točke drugega odstavka 7. člena te uredbe ne predloži obračuna okoljske dajatve (deseti odstavek 11. člena);
-
če kot upravičenec iz 12. člena te uredbe ne hrani ali na zahtevo carinskega organa ne predloži dokumentov, ki dokazujejo upravičenost do vračila okoljske dajatve (13., 14. in 22. člen);
-
če kot oseba, ki je na seznamu imetnikov dovoljenj za izpuščanje toplogrednih plinov in imetnikov odločb o napravi de minimis, do 25. aprila tekočega leta za preteklo leto ne predloži poračuna okoljske dajatve iz 15. člena te uredbe, ali če predloži neresnične podatke;
-
če kot zavezanec iz prvega odstavka 16. člena te uredbe ne sestavi obračuna obveznosti iz šestega odstavka 16. člena te uredbe na podlagi poročila o emisijah toplogrednih plinov;
-
če kot oseba, pri kateri iz poročila o emisijah toplogrednih plinov izhaja obveznost plačila okoljske dajatve ne predloži poračuna okoljske dajatve iz 17. člena te uredbe v predpisanih rokih ali če predloži neresnične podatke;
-
če kot plačnik, ki fluorirane toplogredne pline proda osebi, ki jih uporabi za namen iz 1. in 2. točke četrtega odstavka 19. člena te uredbe, carinskemu organu v skladu s sedmim odstavkom 21. člena te uredbe poleg obračuna okoljske dajatve ne predloži tudi polletnega pregleda prometa fluoriranih toplogrednih plinov na obrazcu iz priloge 6 te uredbe;
-
če kot zavezanec za plačilo okoljske dajatve zaradi uporabe fluoriranih toplogrednih plinov iz prvega odstavka 21. člena te uredbe ali kot plačnik iz drugega odstavka 21. člena te uredbe na zahtevo carinskega organa ne omogoči vpogleda v evidenco o količini fluoriranih toplogrednih plinov;
-
če kot plačnik okoljske dajatve za fluorirane toplogredne pline ne vodi evidence o količini fluoriranih toplogrednih plinov, ločeno po vrstah fluoriranih toplogrednih plinov in po namenu njihove uporabe, ali na zahtevo carinskega organa ne omogoči vpogleda v evidenco o količini fluoriranih toplogrednih plinov (drugi odstavek 21. člena);
-
če kot zavezanec za plačilo okoljske dajatve zaradi uporabe fluoriranih toplogrednih plinov ali kot plačnik okoljske dajatve za fluorirane toplogredne pline ne predloži obračuna okoljske dajatve zaradi uporabe fluoriranih toplogrednih plinov carinskemu organu v predpisanem roku ali če v obračunu okoljske dajatve zaradi uporabe fluoriranih toplogrednih plinov predloži neresnične podatke (tretji odstavek 21. člena);
-
če kot zavezanec za plačilo okoljske dajatve zaradi uporabe fluoriranih toplogrednih plinov ne da izjave iz osmega odstavka 21. člena te uredbe ali da neresnično izjavo.
(2)
Z globo od 1.200 eurov do 4.100 eurov se za prekršek iz prejšnjega odstavka kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe oziroma odgovorna oseba samostojnega podjetnika posameznika.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window