×

7. člen

Spremembe in dopolnitve Kolektivne pogodbe za obrt in podjetništvo

Uradni list RS 100-4277/2011 objava 9. 12. 2011

Veljavnost
velja od 9. 12. 2011 stanje na dan10. 10. 2026
Oznake
SOP2011-01-4277
Sprejel
Drugi organi in organizacije
Spremeni in dopolni se 37. člen, tako da glasi:
»(1)
Zneski najnižjih osnovnih plač za posamezni tarifni razred se uporabljajo od prvega koledarskega dne v mesecu po objavi te kolektivne pogodbe v Uradnem listu RS dalje in znašajo:
I. tarifni razred                                  537,48 EUR
II. tarifni razred                                 558,77 EUR
III. tarifni razred                                603,47 EUR
IV. tarifni razred                                 617,31 EUR
V. tarifni razred                                  654,56 EUR
VI. tarifni razred                                 750,35 EUR
VII. tarifni razred                                878,07 EUR
VIII. tarifni razred                              984,50 EUR.
(2)
Urna postavka najnižje osnovne plače se določi tako, da se zneski iz prejšnjega odstavka delijo s 174.
(3)
Če bo povprečna letna inflacija v obdobju januar–december 2011 v primerjavi z obdobjem januar–december 2010 presegla 0,5 %, se najnižje osnovne plače po tej kolektivni pogodbi in osnovne plače delavcev za leto 2011, za mesec januar 2012 in naprej povečajo za dejansko povprečno letno inflacijo (vir: SURS).«
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window