×

3. člen

Odredba o izvajanju posebnega presejalnega programa za zgodnje odkrivanje okužb z virusom SARS-CoV-2 za osebe, ki izvajajo socialno varstvene storitve in programe

Uradni list RS 90-1955/2021 objava 4. 6. 2021

Veljavnost
velja od 5. 6. 2021 do 23. 8. 2021 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP2021-01-1955 EVA2021-2711-0101
Sprejel
Ministrstva
Povezave
Odredba o izvajanju posebnega presejalnega programa za zgodnje odkrivanje okužb z virusom SARS-CoV-2 za osebe, ki izvajajo socialno varstvene storitve in programe Pravilnik o izvajanju posebnega presejalnega programa za zgodnje odkrivanje okužb z virusom SARS-CoV-2 za osebe, ki izvajajo socialno varstvene storitve in programe
(1)
Ne glede na prejšnji člen testiranje ni obvezno za osebo iz 1. člena te odredbe, ki:
1.
predloži dokazilo o negativnem rezultatu testa na virus SARS-CoV-2 z metodo verižne reakcije s polimerazo (v nadaljnjem besedilu: test PCR) ali hitrega antigenskega testa (v nadaljnjem besedilu: test HAG), ki ni starejši od 48 ur od odvzema brisa,
2.
ima dokazilo o cepljenju proti COVID-19, s katerim dokazuje, da je od prejema:
-
drugega odmerka cepiva Comirnaty proizvajalca Biontech/Pfizer preteklo najmanj sedem dni, cepiva COVID-19 Vaccine proizvajalca Moderna najmanj 14 dni, cepiva Sputnik V proizvajalca Russia’s Gamaleya National Centre of Epidemiology and Microbiology najmanj 14 dni, cepiva CoronaVac proizvajalca Sinovac Biotech najmanj 14 dni ali cepiva COVID-19 Vaccine proizvajalca Sinopharm najmanj 14 dni,
-
prvega odmerka cepiva Vaxzevria (COVID-19 Vaccine) proizvajalca AstraZeneca ali cepiva Covishield proizvajalca Serum Institute of India/AstraZeneca preteklo najmanj 21 dni,
-
odmerka cepiva COVID-19 Vaccine Janssen proizvajalca Johnson in Johnson/Janssen-Cilag preteklo najmanj 14 dni,
3.
ima dokazilo o pozitivnem rezultatu testa PCR, ki je starejši od deset dni, razen če zdravnik presodi drugače, vendar ni starejši od šest mesecev, ali
4.
ima potrdilo zdravnika, da je prebolel COVID-19 in od začetka simptomov ali znakov COVID-19 ni minilo več kot šest mesecev.
(2)
Dokazilo iz 1. in 3. točke prejšnjega odstavka se upošteva, če je izdano v državah članicah Evropske unije, državah članicah schengenskega območja, Avstraliji, Izraelu, Kanadi, Novi Zelandiji, Ruski federaciji, Združenem kraljestvu Velike Britanije in Severne Irske ali Združenih državah Amerike.
(3)
Ne glede na prvi odstavek tega člena je testiranje obvezno za osebe iz 1. člena te odredbe, ki imajo prisotne znake okužbe dihal, druge simptome ali znake COVID-19 ali pozitivno epidemiološko anamnezo.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window