Besedilo 90. člena se spremeni, tako da se glasi:
"(1) V obrazec DDV-O za obračun DDV se vpišejo:
1. podatki o prometu blaga in storitev:
-
pod oznako 11 (obdavčen promet) se vpiše seštevek zneskov iz stolpcev 11, 13, 15 in 17 knjige izdanih računov (brez vrednosti uporabe blaga za neposlovne namene, uporabe blaga lastne izdelave, spremembe namembnosti ter zadržanje blaga ob prenehanju opravljanja dejavnosti in uporabe storitev za neposlovne namene – 5., 6. in 9. člen ZDDV);
-
pod oznako 12 (izvoz blaga) se vpiše znesek iz stolpca 9 knjige izdanih računov;
-
pod oznako 13 (drug promet s pravico do odbitka vstopnega DDV) se vpiše znesek iz stolpca 10 knjige izdanih računov;
-
pod oznako 14 (oproščen promet brez pravice do odbitka vstopnega DDV) se vpiše znesek iz stolpca 8 knjige izdanih računov;
-
pod oznako 15 (uporaba za neposlovne namene in lastna raba) se vpiše znesek vrednosti uporabe blaga za neposlovne namene, uporabe blaga lastne izdelave, spremembe namembnosti ter zadržanje blaga ob prenehanju opravljanja dejavnosti in uporabe storitev za neposlovne namene (5., 6. in 9. člen ZDDV); podatki se zajamejo iz knjigovodskih evidenc;
2.
podatki o nabavah blaga in storitev:
-
pod oznako 21 (obdavčene nabave) se vpiše vrednost iz stolpca 7 zmanjšana za vrednost iz stolpca 9 in 10 knjige prejetih računov, vključno z nabavami nepremičnin in ostalih osnovnih sredstev, brez vrednosti uvoza;
-
pod oznako 22 (uvoz) se vpiše vrednost uvoza iz posebne evidence o uvozu (peti odstavek 56. člena ZDDV), vključno z uvozom osnovnih sredstev ter brez vrednosti uvoza, pri katerem ni bil obračunan DDV;
-
pod oznako 23 (oproščene nabave) se vpiše vrednost iz stolpca 8 knjige prejetih računov;
-
pod oznako 24 (nabavna vrednost nepremičnin) se vpiše nabavna vrednost nepremičnin, ki so vodene v knjigovodstvu kot osnovna sredstva, nabavljena v davčnem obdobju, za katerega se sestavlja obračun (ne glede na to, ali je obračunan DDV ali davek na promet nepremičnin); vpišejo se tudi dana predplačila;
-
pod oznako 25 (nabavna vrednost drugih osnovnih sredstev) se vpiše nabavna vrednost drugih osnovnih sredstev (razen nepremičnin), nabavljenih v davčnem obdobju, za katerega se sestavlja obračun, ne glede na to ali je obračunan DDV; vpišejo se tudi dana predplačila;
3.
podatki o obračunanem DDV od prodaje blaga in storitev:
-
pod oznako 31 (zavezancem za DDV po 8%) se vpiše znesek iz stolpca 12 knjige izdanih računov;
-
pod oznako 32 (zavezancem za DDV po 19%) se vpiše znesek iz stolpca 14 knjige izdanih računov;
-
pod oznako 33 (končnim potrošnikom po 8%) se vpiše znesek iz stolpca 16 knjige izdanih računov;
-
pod oznako 34 (končnim potrošnikom po 19%) se vpiše znesek iz stolpca 18 knjige izdanih računov;
-
pod oznako 35 (prejemniki blaga in storitev kot plačniki DDV) se vpiše znesek DDV, ki se plača po drugem stavku 2. točke in 3. točki 12. člena ZDDV;
4.
podatki o vstopnem DDV od nakupa blaga in storitev:
-
pod oznako 41 (v Sloveniji po 8%) se vpiše znesek iz stolpca 11 knjige prejetih računov;
-
pod oznako 42 (v Sloveniji po 19%) se vpiše znesek iz stolpca 12 knjige prejetih računov;
-
pod oznako 43 (pri uvozu 8%) se vpiše znesek iz stolpca 13a knjige prejetih računov;
-
pod oznako 44 (pri uvozu 19%) se vpiše znesek iz stolpca 13b knjige prejetih računov;
-
pod oznako 45 (pavšalno nadomestilo 4%) se vpiše znesek iz stolpca 18 knjige prejetih računov;
-
pod oznako 46 (prejemniki blaga in storitev kot plačniki DDV) se vpišeta zneska iz stolpcev 15 in 16 knjige prejetih računov;
5.
ugotovljena davčna obveznost oziroma presežek DDV v tem davčnem obdobju:
-
pod oznako 51 (obveznost DDV za davčno obdobje) se vpiše znesek razlike med obračunanim DDV (vsota pod oznakami 31 do 35) in vstopnim DDV (vsota pod oznakami od 41 do 46) v primeru, če je obračunani DDV večji od vstopnega DDV;
-
pod oznako 52 (presežek DDV v davčnem obdobju) se vpiše znesek razlike med vstopnim DDV (vsota pod oznakami 41 do 46) in obračunanim DDV (vsota pod oznakami od 31 do 35) v primeru, če je vstopni DDV večji od obračunanega DDV;
-
pod oznako 61 (prenos iz preteklega davčnega obdobja) se vpiše znesek DDV iz preteklega davčnega obdobja (oznaka 72 predhodnega obračuna), če davčni zavezanec ni zahteval vračila razlike;
-
pod oznako 71 (plačilo DDV) se vpiše znesek DDV, ki je enak razliki med obveznostjo DDV za tekoče obdobje – oznaka 51 in vsoto pod oznakama 52 in 61, v primeru, da je obveznost DDV večja od vsote pod navedenima oznakama;
-
pod oznako 72 (vračilo DDV) se vpiše znesek DDV, ki je enak razliki med vsoto pod oznakama 52 in 61 in obveznostjo DDV za tekoče obdobje – oznaka 51, v primeru, da je vsota pod navedenima oznakama večja od obveznosti za DDV.
(2)
Na obrazcu DDV–O, ki ga sestavi podružnica tuje osebe, mora biti navedena firma in sedež oziroma ime, priimek in naslov stalnega ali običajnega bivališča tuje osebe, davčna številka in ime podružnice.
(3)
Na obrazcu DDV–O, ki ga v imenu tuje osebe sestavi davčni zastopnik, mora biti navedena firma in sedež oziroma ime, priimek in naslov stalnega ali običajnega bivališča tuje osebe, davčna številka tuje osebe in davčna številka davčnega zastopnika."