×

1. člen

Dodatek št. 9 h Kolektivni pogodbi za dejavnost kovinskih materialov in livarn Slovenije

Uradni list RS 47-1920/2025 objava 27. 6. 2025

Veljavnost
velja od 28. 6. 2025 stanje na dan9. 11. 2026
Oznake
SOP2025-01-1920
Sprejel
Drugi organi in organizacije
1. člen
TARIFNA PRILOGA
Ta tarifna priloga nadomešča 1. in 2. točko Tarifne priloge Dodatka št. 7 h Kolektivni pogodbi za dejavnost kovinskih materialov in livarn Slovenije (Uradni list RS, št. 24/24, z dne 22. 3. 2024) tako, da glasi:
»1.
Najnižje osnovne plače za posamezne tarifne razrede od 1. 6. 2025 dalje znašajo:
Tarifni razred
Najnižja mesečna osnovna plača za 174 ur v EUR
Najnižja osnovna plača na uro v EUR
I.
675,12
3,88
II.
746,46
4,29
III.
821,28
4,72
IV.
937,86
5,39
V.
1.024,86
5,89
VI.
1.195,38
6,87
VII.
1.398,96
8,04
VIII.
1.599,06
9,19
2.
Najnižji polni znesek regresa za letni dopust po Kolektivni pogodbi za dejavnost kovinskih materialov in livarn za leto 2025 znaša 1.450,00 EUR.«
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window