×

1. člen

Pravilnik o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2014

Uradni list RS 108-3954/2013 objava 20. 12. 2013

Veljavnost
velja od 1. 1. 2014 stanje na dan11. 10. 2026
Oznake
SOP2013-01-3954 EVA2013-1611-0098
Sprejel
Ministrstva
Povezave
Pravilnik o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2013 Pravilnik o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2015
Zneski olajšav, določeni v 111. členu, prvem odstavku 112. člena, prvem in drugem odstavku 114. člena in v prvem odstavku 117. člena ter zneski skupnega dohodka, ki so določeni v drugem in tretjem odstavku 111. člena Zakona o dohodnini (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 9/11 – ZUKD-1, 24/12, 30/12, 40/12 – ZUJF, 75/12, 94/12 in 96/13; v nadaljnjem besedilu ZDoh-2) za leto 2014 znašajo:
1. splošna olajšava                              3.302,70 eura
1.1. dodatna splošna olajšava za zavezance s
skupnimi dohodki do 10.866,37 eura               3.217,12 eura
1.2. dodatna splošna olajšava za zavezance s
skupnimi dohodki nad 10.866,37 eura
do 12.570,89 eura                                1.115,94 eura
2. osebna olajšava:
– invalidu s 100% telesno okvaro                17.658,84 eura
3. posebna osebna olajšava za rezidenta, ki se
izobražuje in ima status dijaka ali študenta     2.477,03 eura
4. posebna olajšava za prvega vzdrževanega
otroka                                           2.436,92 eura
5. posebna olajšava za vzdrževanega otroka, ki
potrebuje posebno nego in varstvo                8.830,00 eura
6. za vsakega nadaljnjega vzdrževanega otroka
se olajšava za prvega vzdrževanega
otroka oziroma olajšava za otroka, ki
potrebuje posebno nego in varstvo poveča za:
– drugega vzdrževanega otroka za                   212,32 eura
– tretjega vzdrževanega otroka za                1.981,62 eura
– četrtega vzdrževanega otroka za                3.750,93 eura
– petega vzdrževanega otroka za                  5.520,22 eura
– vse nadaljnje vzdrževane otroke za             1.769,30 eura
glede na višino olajšave za predhodnega
vzdrževanega otroka
7. posebna olajšava za vsakega drugega
vzdrževanega družinskega člana                   2.436,92 eura
8. olajšava za prostovoljno dodatno
pokojninsko zavarovanje                         2.819,09 eura.
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

 
Dialog title
dialog window