četrtek, 25.7.2024
Ljubljana, 25. julija (STA) - Predstavniki več ministrstev so se danes srečali s predstavniki psihološke stroke glede komunikacijske kampanje Premisli, nato stisni. Strinjali so se, da so aktivnosti za preprečevanje medvrstniškega nasilja in sovražnega govora na spletu nujne. Zato bodo še pred prihajajočim šolskim letom skupaj odločili o tem, kako s kampanjo nadaljevati.
Komunikacijsko kampanjo, ki jo vodi ministrstvo za digitalno preobrazbo in je namenjena preprečevanju medvrstniškega nasilja in sovražnega govora na spletu, namreč spremlja več kritik. Po mnenju dela psihološke stroke sporočila na plakatih niso primerna, saj bi lahko imela nasprotni učinek od želenega. Sporočila bi lahko napačno razumeli zlasti osnovnošolci in dijaki.
Predstavniki ministrstev za digitalno preobrazbo, za vzgojo in izobraževanje in za zdravje ter predstavniki kreativne agencije Bold.group, ki je oblikovala plakate, so se zato danes srečali s predstavniki Društva psihologov Slovenije, Nacionalnega inštituta za javno zdravje in Inštituta Andrej Marušič - Slovenskega centra za raziskovanje samomora na primorski univerzi.
Kot so po srečanju zapisali v skupni izjavi za javnost, so se v razpravi strinjali, da so aktivnosti za preprečevanje medvrstniškega nasilja in sovražnega govora na spletu pomembne in nujne v javnem prostoru iz več razlogov. Med njimi so izpostavili namen povečanja ozaveščenosti problematike sovražnega govora in spletnega medvrstniškega nasilja, kar je prvi korak pri njenem prepoznavanju v družbi ter njenih škodljivih posledic. Prav tako želijo s tovrstnimi aktivnostmi širiti pozitivne vrednote spoštovanja, strpnosti in empatije, kar prispeva k ustvarjanju bolj pozitivne in vključujoče ter varne, zaupanja vredne spletne skupnosti.
Pomembno se jim zdi tudi izobraževanje ciljnih skupin o škodljivih posledicah ter ukrepih v primeru, da doživljajo spletno nasilje ali opazijo takšna vedenja. Cilj takšnih aktivnosti pa je nenazadnje tudi "grajenje bolj odgovorne družbe s spodbujanjem ničelne tolerance do tovrstnega vedenja, ter spodbujanjem spletnih platform in medijev k prevzemanju odgovornosti, da do te problematike pristopajo z zavedanjem, da lahko ali pozitivno ali negativno vplivajo na stanje v družbi in njen razvoj".
S ciljem, da bi kampanjo nadaljevali na način, ki otrokom in mladostnikom nudi varen prostor za razmislek in pogovor o medvrstniškem nasilju in sovražnem govoru na spletu, so prisotni iskali rešitev, ki spodbuja pozitivno preventivno sporočilo kampanje. "Z željo po nadaljevanju kampanje in strokovnem sodelovanju so zbrani nanizali nekaj rešitev, ki jih bodo po sestanku interno preučili, ter se še pred prihajajočim šolskim letom skupaj odločili o naslednjih korakih," so napovedali v sporočilu.
Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja
Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija
T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si
PONUDBA
Predstavitev portala
Zakonodaja
Sodna praksa
Strokovne publikacije
Komentarji zakonov
Zgledi knjiženj
Priročniki
Obveščanja o zakonodajnih novostih
TFL AI
TFL IZOBRAŽEVANJA
TFL SVETOVANJE
TFL BREZPLAČNO
Brezplačne storitve
Preizkusite portal TFL
E-dnevnik Lex-Novice
E-tednik TFL Glasnik
Dodatni članki