ponedeljek, 27.9.2021
Ljubljana, 27. septembra (STA) - Potreba po okrepljenem vodenju in koordinaciji digitalne preobrazbe javnega sektorja, sodelovanje med različnimi deležniki znotraj in zunaj javnega sektorja in pomembnost usklajene priprave novih strateških dokumentov so tri izmed točk končnega dokumenta, ki so ga po dvoletnem celovitem pregledu digitalne uprave v Sloveniji predstavili v OECD.
V dokumentu so poleg naštetih točk izpostavljeni še spodbujanje digitalnih spretnosti med zaposlenimi in med splošno populacijo, razvoj storitev v tesnem sodelovanju s končnimi uporabniki ter celovitejše strateško upravljanje s podatki, kar lahko pomembno izboljša transparentnost in zaupanje v javni sektor, so sporočili z ministrstva za javno upravo.
O ključnih ugotovitvah in priporočilih iz zaključnega dokumenta sta se danes preko videokonference z ministrom za javno upravo Boštjanom Koritnikom pogovarjali direktorica za javno upravljanje pri Organizaciji za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECD) Elsa Plichowski, in vodja enote za digitalno upravo pri tej organizaciji Barbara Ubaldi. Na popoldanskem zaključnem webinarju sta jih predstavili tudi slovenski strokovni javnosti.
V zaključnem komentarju današnjega dogodka je generalni direktor direktorata za informatiko pri ministrstvu za javno upravo Peter Grum poudaril pomembnost in relevantnost dokumenta in priporočil ter dejstvo, da jih bomo poskusili čim bolj upoštevati tako v prihajajočih strateških dokumentih kot tudi pri načrtovanju projektov in ukrepov v prihodnje.
Aktivnosti v zvezi s pregledom digitalne uprave v Sloveniji sicer potekajo že od oktobra 2019, ko so bili predstavniki OECD na enotedenskem študijskem obisku v Sloveniji, kjer so imeli preko 40 sestankov z različnimi deležniki, tako iz javne uprave kot tudi iz zasebnega sektorja, izobraževalnimi institucijami in nevladnimi organizacijami.
Prve ključne ugotovitve so predstavili julija lani na posebnem webinarju, nato pa so v preteklem letu analizo še poglobili in uporabili tudi rezultate dveh tematskih delavnic, ki sta bili izvedeni decembra 2020 (digitalne spretnosti in talenti) in februarja 2021 (razvoj storitev in upravljanje s podatki).
Zaradi pandemije covida-19 je bila večina aktivnosti izvedenih na daljavo, kar končnemu dokumentu daje še posebno dodano vrednost, so prepričani na ministrstvu.
Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja
Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija
T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si
PONUDBA
Predstavitev portala
Zakonodaja
Sodna praksa
Strokovne publikacije
Komentarji zakonov
Zgledi knjiženj
Priročniki
Obveščanja o zakonodajnih novostih
TFL AI
TFL IZOBRAŽEVANJA
TFL SVETOVANJE
TFL BREZPLAČNO
Brezplačne storitve
Preizkusite portal TFL
E-dnevnik Lex-Novice
E-tednik TFL Glasnik
Dodatni članki