ponedeljek, 28.6.2021
Bruselj, 28. junija (STA) - Evropska komisija je skupaj z nacionalnimi organi za varstvo potrošnikov na podlagi številnih pritožb danes pozvala letalske prevoznike, naj izboljšajo obravnavo odpovedi letov, povezanih s pandemijo covida-19, oziroma spoštujejo pravice potrošnikov.
Kot so sporočili iz Bruslja, morajo letalski prevozniki, ki delujejo v EU, spoštovati potrošniško pravo EU, kar med drugim zajema pregledno komuniciranje in proaktivno informiranje potrošnikov o njihovih pravicah. Predvsem morajo ponuditi izbiro med povračilom in vavčerjem ter potnike obvestiti, da imajo kadarkoli možnost zamenjati vavčerje za denar.
Večina letalskih prevoznikov, ki so bili vključeni v raziskavo, potnikom ni povrnila stroškov v roku sedmih dni, kot to nalaga pravo EU. Sedaj morajo poskrbeti, da bo to upoštevano pri vseh novih rezervacijah letov, ne glede na to, ali so rezervacije sklenjene neposredno ali prek posrednikov, in najpozneje do 1. septembra letos urediti zaostanke pri še nerešenih povračilih.
"Danes pozivamo k oblikovanju enostavnih rešitev, ki bodo potrošnikom po obdobju velikih pretresov dale varnost," je dejal evropski komisar za pravosodje Didier Reynders. Evropska komisarka za promet Adina Valean pa je pojasnila, da je že v teku ocenjevanje zakonodajnih možnosti za izboljšanje zaščite potrošnikov pred prihodnjimi krizami, kar je predvideno tudi v strategiji za trajnostno in pametno mobilnost.
Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja
Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija
T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si
PONUDBA
Predstavitev portala
Zakonodaja
Sodna praksa
Strokovne publikacije
Komentarji zakonov
Zgledi knjiženj
Priročniki
Obveščanja o zakonodajnih novostih
TFL AI
TFL IZOBRAŽEVANJA
TFL SVETOVANJE
TFL BREZPLAČNO
Brezplačne storitve
Preizkusite portal TFL
E-dnevnik Lex-Novice
E-tednik TFL Glasnik
Dodatni članki