Navigacija
Portal TFL

STA novice / Z nadgradnjo sistema za elektronsko javno naročanje do večje transparentnosti in lažje oddaje

ponedeljek, 8.3.2021

Ljubljana, 08. marca (STA) - Ministrstvo za javno upravo je konec tedna nadgradilo informacijski sistem za elektronsko javno naročanje, tako da je z današnjim dnem uporabnikom na voljo nekoliko prenovljen portal, ki dodatno olajšuje oddajo javnih naročil in povečuje transparentnost. Do konca leta načrtujejo tudi razvoj nekaterih novih funkcionalnosti.

Kot so sporočili z ministrstva, nadgradnja prinaša možnost priprave predračuna in oblikovanja sklopov znotraj sistema, izboljšave pri predložitvi dokumentacije s strani ponudnikov in pregledovanju ponudb, možnost pregledovanja ponudb po sklopih ter izvedbo elektronskih dražb.

Nadgradnje sistema za elektronsko javno naročanje so del digitalne preobrazbe sistema javnega naročanja. Informacijski sistem elektronskega javnega naročanja, ki ga je ministrstvo vzpostavilo 1. aprila 2018, je naročnikom omogočil elektronsko oddajo ponudb v postopkih javnega naročanja.

S 1. januarjem 2021 je že zaživela obvezna uporaba portala e-Revizija, namenjena elektronskemu vlaganju zahtevkov pravnega varstva v postopkih javnega naročanja, s čimer se skrajšuje čas za odločanje v revizijskih zahtevkih, povečuje pa se transparentnost postopkov javnega naročanja.

"Portal za elektronsko javno naročanje postaja osrednji del celotnega sistema javnega naročanja, poenostavlja oddajo javnih naročil in povečuje preglednost sistema javnega naročanja," so navedli na ministrstvu.

Do konca leta nameravajo urediti še dinamični nabavni sistem in integracijo elektronskega obrazca ponudnikov o izpolnjevanju pogojev. "V naslednjih letih bomo po spremembah obrazcev na portalu javnih naročil na podlagi spremenjene evropske uredbe zagotovili tudi avtomatični prenos vseh podatkov iz sistema v obrazce ter poenostavili izvajanje postopkov javnega naročanja z nadgradnjami v smeri novih funkcionalnosti in dopolnjevanja povezav na zaledne sisteme, standardizacije izvajanja postopkov in večje preglednosti javnega naročanja," so dodali.

Potrebujete pomoč?
Posvetujte se z našim strokovnjakom.

Pišite nam +386 1 4324 243
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

CERTIFIKATI IN EU PROJEKTI

 
x Dialog title
dialog window