Skušnjava, da bi pridobili in v marketinške namene uporabili čim več osebnih podatkov, je v poslovnem svetu velika, morda vse večja. Strokovnjaki za marketing težko sprejmejo kakršnekoli omejitve, še posebej ob dejstvu, da morda njihovi kolegi v državah, ki niso članice Evropske Unije oziroma se zanje ne uporablja Splošna uredba o varstvu podatkov, takšnih omejitev nimajo. Na trgu so tržnikom na voljo (poceni) mamljiva orodja, ki obetajo dobre rezultate. Vsa, s katerimi naslavljamo posameznike, vključujejo obdelavo osebnih podatkov, ki pa po Splošni uredbi o varstvu podatkov ni vselej dopustna. Morda ni dopustna niti po pravilih, ki urejajo zasebnost v elektronskih komunikacijah.
Kako naj torej tržniki zakonito uporabijo osebne podatke za neposredno trženje in kako za posamezniku prilagojeno trženje. Kakšni so pogoji za zakonito uporabo osebnih podatkov v povezavi z orodjem, ki ga uporabimo za posredovanje sporočil oziroma v povezavi s kanalom, prek katerega obveščamo naslovnike.
Na ta in druga vprašanja v zvezi z zakonitostjo obdelave osebnih podatkov bo na izobraževanju odgovarjala mag. Rosana Lemut Strle, odvetnica in specialistka za področje prava varstva osebnih podatkov, imetnica certifikatov International Association of Privacy Professionals; CIPE in CIPPM.
Prvi del – zakonitost neposrednega trženja: |
|
Drugi del – dokazovanje zakonitosti v praksi: |
|
Vljudno vabljeni!
Tax-Fin-Lex d.o.o.
Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja
Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija
T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si
PONUDBA
Predstavitev portala
Zakonodaja
Sodna praksa
Strokovne publikacije
Komentarji zakonov
Zgledi knjiženj
Priročniki
Obveščanja o zakonodajnih novostih
TFL AI
TFL IZOBRAŽEVANJA
TFL SVETOVANJE
TFL BREZPLAČNO
Brezplačne storitve
Preizkusite portal TFL
E-dnevnik Lex-Novice
E-tednik TFL Glasnik
Dodatni članki