TFL Izobraževanja / Uporaba osebnih podatkov za neposredno trženje

  • Izobraževanje

    Uporaba osebnih podatkov za neposredno trženje

  • CENA

    • za naročnike na storitve portala TFL je cena 149 eur + DDV
    • za vse ostale je redna cena izobraževanja 169 eur + DDV

     

    Izobraževanje JE vključeno v določene naročniške pakete Portala TFL

  • DATUM

    sreda, 3.7.2024 od 9.00 do 10.30

  • LOKACIJA

    Spletna učilnica

  • Prijava
Spletni seminar: Uporaba osebnih podatkov za neposredno trženje

Skušnjava, da bi pridobili in v marketinške namene uporabili čim več osebnih podatkov, je v poslovnem svetu velika, morda vse večja. Strokovnjaki za marketing težko sprejmejo kakršnekoli omejitve, še posebej ob dejstvu, da morda njihovi kolegi v državah, ki niso članice Evropske Unije oziroma se zanje ne uporablja Splošna uredba o varstvu podatkov, takšnih omejitev nimajo. Na trgu so tržnikom na voljo (poceni) mamljiva orodja, ki obetajo dobre rezultate. Vsa, s katerimi naslavljamo posameznike, vključujejo obdelavo osebnih podatkov, ki pa po Splošni uredbi o varstvu podatkov ni vselej dopustna. Morda ni dopustna niti po pravilih, ki urejajo zasebnost v elektronskih komunikacijah.

Kako naj torej tržniki zakonito uporabijo osebne podatke za neposredno trženje in kako za posamezniku prilagojeno trženje. Kakšni so pogoji za zakonito uporabo osebnih podatkov v povezavi z orodjem, ki ga uporabimo za posredovanje sporočil oziroma v povezavi s kanalom, prek katerega obveščamo naslovnike.

Na ta in druga vprašanja v zvezi z zakonitostjo obdelave osebnih podatkov bo na izobraževanju odgovarjala mag. Rosana Lemut Strle, odvetnica in specialistka za področje prava varstva osebnih podatkov, imetnica certifikatov International Association of Privacy Professionals; CIPE in CIPPM.

Komu je izobraževanje namenjeno

  • Vsem, ki pri upravljavcih delujejo na področju trženja.
  • Pooblaščenim osebam za varstvo podatkov,
  • Poslovodnim osebam upravljavcev in obdelovalcev osebnih podatkov.

Koristi za udeležence:

  • Boljši pregled dopustnih možnosti neposrednega trženja.
  • Lažje oblikovanje strategij in pristopov k neposrednem trženju ob upoštevanju omejitev v predpisih.
  • Razumevanje razlik pri različnih pristopih k neposrednemu trženju (naslavljanje pravnih oseb, naslavljanje posameznikov) in pogojev za zakonitost v povezavi z uporabljenimi marketinškimi orodji.

PROGRAM

Prvi del – zakonitost neposrednega trženja:
  • Pravni temelji: predstavitev različnih zakonskih določb, ki urejajo neposredno trženje (ZEPT, ZEKom-2, ZVOP-2, Splošna uredba o varstvu podatkov) in sodne prakse.
Drugi del – dokazovanje zakonitosti v praksi:
  • Oblikovanje privolitvene izjave za neposredno trženje in za posamezniku prilagojeno trženje.
  • Kako oblikujemo informacije in pridobimo priviolitev, če posamezniku prilagojeno trženje sloni tudi na posebnih vrstah osebnih podatkov.
  • Dokazila zakonitega trženja v drugih primerih.

 

KDO BO Z VAMI

mag. Rosana Lemut Strle

mag. Rosana Lemut Strle

Magistrica pravnih znanosti, odvetnica, specialistka za za področje upravnega prava, področje varstva osebnih podatkov in dostop do informacij javnega značaja. Njena poklicna pot je v zadnjih dvajsetih letih zaznamovana predvsem s pravom socialne varnosti, delovnim pravom, pravom varstva osebnih podatkov in dostopa do informacij javnega značaja. Vključena je bila in je še vedno v različne tudi mednarodne projekte s teh področij. Izzive rada deli s kolegi in javnostjo v strokovnih člankih in je na področju dostopa do informacij javnega značaja in varstva osebnih podatkov tudi aktivna predavateljica.

Prijava

Vljudno vabljeni!

Tax-Fin-Lex d.o.o.

BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

CERTIFIKATI IN EU PROJEKTI

 
x - Dialog title
dialog window