TFL Izobraževanja / Vodenje sestankov

  • Izobraževanje

    Vodenje sestankov

  • CENA

    • za naročnike na storitve portala TFL je cena 190 eur + DDV
    • za vse ostale je redna cena izobraževanja 220 eur + DDV

     

    Izobraževanje JE vključeno v določene naročniške pakete Portala TFL

  • DATUM

    torek, 13.2.2024 od 9.00 do 14.30

  • LOKACIJA

    TAX-FIN-LEX d.o.o., Železna cesta 18, Ljubljana

  • Prijava

Interaktivna delavnica: Vodenje sestankov *

  • Preko 60% sestankov je slabo pripravljenih in slabo vodenih.
  • Le cca 50% časa na sestanku je namenjeno temi, za katero je bil sestanek dejansko sklican. Ves ostali čas gre za neplanirane, neproduktivne diskusije.
  • Kar 70% ljudi ocenjuje, da so sestanki potrata časa**.

Glede na statistiko zlahka razumemo, zakaj imajo sestanki tako slab sloves. Slabo vodeni sestanki trajajo predolgo, vključujejo preveč ljudi in se zaključijo brez konkretnih dogovorov. S prehodom na delo od doma pa se je število sestankov marsikje še povečalo.

Pa kljub temu brez sestankov ne gre, so del delovnih procesov in so pravzaprav lahko zelo koristni. Učinkoviti sestanki so vir dobrih odločitev, izmenjave mnenj in znanj, povezovanja in motivacije.

Le pravilno se jih moramo lotiti. Prenehajte biti 'žrtve' nekoristnih sestankov in se naučite, kako voditi in sodelovati na sestankih, ki zares predstavljajo dodano vrednost vsem udeležencem in organizaciji.

Z upoštevanjem nekaj pravil lahko vrnemo sestankom smisel in funkcijo, ki jim je v osnovi namenjena.

Po delavnici boste znali:

  • oceniti, ali je sestanek sploh potreben in koga zares povabiti,
  • pripraviti realistično agendo,
  • voditi skupinsko diskusijo in odločanje,
  • dati vsakemu udeležencu priložnost prispevati k sestanku,
  • preprečiti, da bi ljudje s svojim vedenjem uničili sestanek oz. diskusijo,
  • spodbuditi kreativnost in razpravo, kadar je to potrebno, 
  • zajeziti teme, ki niso predmet sestanka,
  • se dejansko kaj dogovoriti, ne le pogovarjati,
  • napisati super kratek, a učinkovit zapisnik sestanka,
  • poskrbeti, da se dogovori in zaveze  s sestanka tudi naredijo.

Ključen cilj delavnice je, da sestanki postanejo dodana vrednost in ne zgolj zapravljanje časa.

Način dela

Trajanje delavnice: 6 p.ur

Celotna delavnica je zelo praktično naravnana, s konkretnimi napotki, kaj storiti za večjo učinkovitost sestankov. Na delavnici boste prejeli tudi checkliste in predloge (primeri agend, zapisnikov…), ki vam bodo pomagale ustvariti kulturo spoštovanja časa na sestankih.

Gradiva: Udeleženci prejmejo tudi gradivo s povzetki in ključnimi poudarki, ki služi kot vir informacij, opomnik in pripomoček za razmislek in delo.

Število udeležencev: Zaradi aktivnega sodelovanja vseh prisotnih je priporočljivo število udeležencev do 15.

* Vsa mesta so že zapolnjena, na delavnico se vseeno lahko prijavite, prijavljeni boste na naslednji termin o katerem boste naknadno obveščeni.

** VIR: doodle.com – The State of Meetings

PROGRAM

Uvod
  • Zakaj je toliko sestankov neučinkovitih in koliko nas to stane?
  • Vrste sestankov in specifike vodenja le teh
Vodenje sestankov
  • Cilji, agenda, vloge in struktura sestanka
  • Nadzor nad časom na sestanku
  • Kaj narediti in na kaj biti pozorni:
    • PRED sestankom
    • MED sestankom
    • PO sestanku
  • Specifike virtualnih in hibridnih sestankov
Ovire komunikaciji na sestankih
  • Kaj narediti, ko se 'zataknemo' in sestanek zaide v slepo ulico?
  • Kaj pa, ko pogovor iztiri in se razvije napeta debata?
  • Kako ostati pri rdeči niti sestanka, a hkrati dopuščati določeno mero fleksibilnosti?
  • Kako opraviti z motnjami?
  • Kako ustaviti nekoristne diskusije in druga vedenja določenih udeležencev, ki ne prispevajo k uspešnosti sestanka?
  • Kaj pa storiti, kadar ste udeleženec slabo vodenega sestanka in bi želeli, da sestanek postane bolj učinkovit?
Simulacija sestanka
  • Z udeleženci izvedemo kratko simulacijo sestanka, kjer pridobljeno znanje takoj preizkusimo v praksi.

Odmor: od 10.30 do 10.45 in od 12.15 do 12.45

KDO BO Z VAMI

Brigita Tomas

Brigita Tomas

Brigita Tomas je trenerka poslovnih veščin in svetovalka na področjih vodenja, uvajanja sprememb, komunikacije, osebne učinkovitosti.

Pri svojem delu največ stavi na praktičnost, zato so teoretična izhodišča vedno podprta s konkretnimi nasveti, orodji in tehnikami, ki jih lahko nemudoma uporabite pri svojem delu.  S svojimi 15-letnimi izkušnjami na področju razvoja kadrov, izobraževanja odraslih in organizacije dogodkov nudi široko paleto znanj.

Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Na temo managementa organizacijskih sprememb je magistrirala na York St. John University, UK. Temu so se pridružila tudi druga znanja in usposabljanja, ki jih spretno vnaša v svoje delo. Je aktivna članica organizacije Toastmasters International, kjer deluje kot del mednarodnih vodstvenih timov. Je soustanoviteljica zavoda Free Ideas Center, katerega namen je vaditi delovanje  po načelih ustvarjalnega razmišljanja. Je avtorica ali soavtorica izobraževalnih programov, člankov in dogodkov.

Prijava

Vljudno vabljeni!

Tax-Fin-Lex d.o.o.

Potrebujete pomoč?
Posvetujte se z našim strokovnjakom.

Pišite nam +386 1 4324 243
BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

CERTIFIKATI IN EU PROJEKTI

 
x - Dialog title
dialog window