TFL Izobraževanja / Dobre prakse oglaševanja z vidika etike in zakonodaje

  • Izobraževanje

    Dobre prakse oglaševanja z vidika etike in zakonodaje

  • CENA

    • za naročnike na storitve portala TFL je cena 169 eur + DDV
    • za vse ostale je redna cena izobraževanja 189 eur + DDV

     

    Izobraževanje JE vključeno v določene naročniške pakete Portala TFL

  • DATUM

    sreda, 4.12.2024 od 10.00 do 11.30

  • LOKACIJA

    Spletna učilnica

  • Prijava

Spletni seminar: Dobre prakse oglaševanja z vidika etike in zakonodaje

Oglaševanje se z razvojem različnih oglaševalskih platform razvija z bliskovito hitrostjo. Na predavanju se bomo posvetili dobrim praksam v oglaševanju, orisali pa bomo tudi zakonodajo, ki jo morajo podjetja upoštevati pri ustvarjanju in objavljanju marketinških vsebin. Udeleženci bodo spoznali, kako ostati konkurenčni in hkrati skladni z zakonodajo ter etiko, še posebej v digitalnem okolju.

Teme, ki jih bomo obdelali:

  • Osnovna zakonodaja oglaševanja v Sloveniji (Zakon o varstvu potrošnikov, Zakon o medijih, GDPR itd.).
  • Skladnost oglaševalskih kampanj z GDPR in pravila za digitalno oglaševanje.
  • Dobre prakse v oglaševanju: transparentnost, uporaba vplivnežev, družbena odgovornost, personalizacija oglasov.
  • Slabe prakse in njihovi učinki: zavajajoče trditve, izrabljanje strahu, prekomerna uporaba vplivnežev, clickbait taktike.
  • Primeri iz prakse in pravne posledice kršitev oglaševalske zakonodaje.

Koristi za udeležence:

  • Poglobljeno razumevanje zakonodaje oglaševanja v Sloveniji.
  • Praktični nasveti za ustvarjanje učinkovitih, skladnih in etičnih oglaševalskih kampanj.
  • Povečanje znanja o uporabi vplivnežev, personalizaciji oglasov ter sodobnih digitalnih pristopih.
  • Boljše poznavanje GDPR in njegovih vplivov na oglaševanje.
  • Pridobitev vpogleda v resnične primere dobrih in slabih praks v oglaševanju ter kako jih uporabiti v praksi.

KDO BO Z VAMI

Maša Tomažič Perko

Maša Tomažič Perko

Mag. prava. Svojo pravno pot je zaključila na Evropski pravni fakulteti na Novi Univerzi z magisterijem s področja GDPR skladnosti na spletu. Svojo karierno pot je že pred zaključkom študija usmerila v marketing. Najprej je delovala v sklopu različnih marketinških agencij, nato pa jo je pot popeljala v podjetje Zlatorog oprema d.o.o., kjer je vzpostavila oddelek marketinga. Danes v svoji marketinški agenciji SLEEK d.o.o. združuje marketing in pravo ter skrbi predvsem za to, da je delovanje naročnikov agencije skladno z zahtevami GDPR na spletu. Pri svojem delu se vsakodnevno sooča z praktičnimi izzivi zahtev GDPR, ki jih na praktičen in učinkovit način v ekipi tudi rešujejo.

Prijava

Vljudno vabljeni!

Tax-Fin-Lex d.o.o.

BREZPLAČNI PREIZKUS

Tax-Fin-Lex d.o.o.
pravno-poslovni portal,
založništvo in
izobraževanja

Tax-Fin-Lex d.o.o.
Železna cesta 18
1000 Ljubljana
Slovenija

T: +386 1 4324 243
E: info@tax-fin-lex.si

CERTIFIKATI IN EU PROJEKTI

 
x - Dialog title
dialog window