• Najdi
  • <<
  • <
  • 45
  • od 50
  • >
  • >>
  • 881.
    sodba I U 2093/2009
    22.9.2010
    UL0004256
    ZVVJTO člen 2, 6, 6/1, 6/3.
    vlaganje v javno telekomunikacijsko omrežje - vračilo vlaganj v omrežje - višina vračila
    Višina vračila temelji na ugotovitvi, da znesek iz poravnave ne zadošča za vračilo dejanskih zneskov vlaganj posameznih upravičencev ter sklepu Krajevne skupnosti, da se sredstva iz poravnave razdelijo med vse vlagatelje, ki so na seznamu, v enaki višini. Ker tako določena višina vračila, ki dejanskih vlaganj upravičencev sploh ne upošteva, ni v skladu z določbo 3. odstavka 6. člena ZVVJTO ter 1. odstavkom 6. člena Pravilnika, je potrebno odločbo tožene stranke v delu, ki se nanaša na tožnico, odpraviti.
  • 882.
    sodba I U 1214/2010
    22.9.2010
    UL0003660
    ZBPP člen 13, 14, 23, 23/2. ZSV člen 30a, 30a/1.
    dodelitev brezplačne pravne pomoči - finančni pogoj - katastrski dohodek - subvencije
    Tožnik je samska oseba, upokojenec, ki je v zadnjih treh mesecih pred dnem vložitve prošnje za BPP prejel 850,84 EUR pokojnine. Poleg tega je prejemnik katastrskega dohodka in subvencij iz kmetijske dejavnosti: v letu 2009 je prejel 868,28 EUR katastrskega dohodka in 1.509,01 EUR subvencij oziroma skupaj 2.377,29 EUR, kar znaša mesečno povprečno 198,11 EUR dohodka iz kmetijske dejavnosti. Njegov povprečni mesečni dohodek tako znaša 481,72 EUR, kar presega dvakratnik minimalnega dohodka. Zato ne izpolnjuje finančnega kriterija za dodelitev brezplačne pravne pomoči.
  • 883.
    sodba II U 294/2010
    22.9.2010
    UM0010391
    ZBPP člen 24, 24/1, 24/2.
    brezplačna pravna pomoč - objektivni pogoj - verjetni izgled za uspeh zadeve
    Ker bi bila revizija tožnika prepozna, vrednost spornega predmeta pa tudi ne dosega z zakonom predpisanega cenzusa za vložitev revizije, prav tako pa tudi ne gre za razreševanje pomembnega pravnega vprašanja, zaradi katerega bi lahko Vrhovno sodišče Republike Slovenije izjemoma dopustilo revizijo, zadeva, v zvezi s katero tožnik prosi za brezplačno pravno pomoč, nima verjetnega izgleda za uspeh.
  • 884.
    sodba U 491/2008
    22.9.2010
    UM0010366
    ZVO-1 člen 187, 188. URS člen 2. ZUS-1 člen 25, 25/4, 63, 63/1. Uredba o načinu, predmetu in pogojih izvajanja obvezne državne gospodarske javne službe izvajanja meritev, pregledovanja in čiščenja kurilnih naprav, dimnih vodov in zračnikov zaradi varstva okolja in učinkovite rabe energije, varstva človekovega zdravja in varstva pred požarom člen 10, 13, 15, 18.
    koncesija - dimnikarske storitve - podelitev koncesije za izvajanje dimnikarskih storitev - pogoji za koncesionarja - merila za izbiro koncesionarja
    Pogoje, ki jih mora izpolnjevati koncesionar, določa Uredba v 10. členu. V razpisu je glede izpolnjevanja pogojev določeno enako kot v Uredbi. Pogoj iz 8. a točke javnega razpisa ni oblikovan drugače kot v Uredbi, saj s tem, ko dodatno navaja postavke (šifre) standardne klasifikacije dejavnosti, zgolj natančneje in skladno z veljavnimi predpisi pojasnjuje, kdaj je oseba registrirana za opravljanje dejavnosti dimnikarske službe.

    Uredba določa, kateri dve merili se lahko upoštevata pri izbiri koncesionarja. Prvo merilo se nanaša na število prijavljenih oseb, vendar pa te osebe ne smejo hkrati izvajati dimnikarske službe še na kakšnem drugem dimnikarskem območju, razen če tam niso v celoti zasedene. Drugo merilo pa se nanaša na dodatne usposobljenosti in znanja prijavljenih oseb. Natančnejši način uporabe meril za izbiro koncesionarja je sestavni del razpisne dokumentacije.
  • 885.
    sodba U 1786/2007
    22.9.2010
    UL0003718
    Slovenski računovodski standard 1.22 (1993) standard 1.22. Slovenski računovodski standard 1.21 (1993) standard 1.21. Slovenski računovodski standard 13.14 (1993) standard 13.14. Slovenski računovodski standard 13.5. (1993) standard 13.5. ZDDPO člen 11, 12, 39.
    davek od dobička pravnih oseb - davčna olajšava - investicijska olajšava - amortizacija - sprememba amortizacijske stopnje
    Davčne olajšave je treba tolmačiti ozko, ob upoštevanju njihovega namena ter vseh okoliščin konkretnih poslov. Investicijska olajšava iz 1. odstavka 39. člena ZDDPO je bila predpisana z namenom spodbujanja davčnih zavezancev v dodatna vlaganja z namenom nabave osnovnih sredstev zaradi nadomeščanja starih osnovnih sredstev ali razširitve poslovanja, vse pa v sferi opravljanja dejavnosti zavezanca. Za njeno uveljavitev tako ne zadošča, da zavezanec kupi eno od sredstev, naštetih v SRS 1.22., in ga izkaže v poslovnih knjigah kot osnovno sredstvo, ampak mora verodostojno izkazati tudi izpolnjevanje vsebinskih pogojev glede nameravane uporabe sredstva, v zvezi s katerim uveljavlja olajšavo, kot osnovnega sredstva. Povedano drugače, izkazano mora biti, da je sredstvo pridobil z namenom opravljanja (sedanje ali bodoče) dejavnosti v smislu določb SRS 1.21. (ne pa npr. z namenom plasiranja sredstev v drugo, morebiti tudi davčno bolj ugodno obliko.

    Zahteva, da je treba obrazložiti razloge za spremembo amortizacijske stopnje, temelji na določbah SRS.
  • 886.
    sodba II U 135/2009
    22.9.2010
    UM0010397
    ZDoh-1 člen 108, 108/1, 108/1-2. ZDoh-2 člen 158.
    dohodnina - posebna olajšava za vzdrževanega otroka - pogoji za priznanje olajšave
    Po določbah ZDoh-1 in ZDoh-2 je posebna olajšava za vzdrževanega otroka, ki potrebuje posebno nego in varstvo, vezana na priznanje pravic na podlagi taksativno določenih predpisov.
  • 887.
    sodba II U 182/2009
    22.9.2010
    UM0010350
    ZST člen 29.
    prisilna izterjava sodne takse - predlog za taksno oprostitev
    V postopku izterjave sodne takse ni mogoče uveljavljati taksne oprostitve, saj mora stranka vlogo za taksno oprostitev vložiti v sodnem postopku, v katerem je nastala obveznost plačila sodne takse.
  • 888.
    sodba I U 989/2010
    22.9.2010
    UL0003549
    ZBPP člen 24, 24/1, 24/3.
    dodelitev brezplačne pravne pomoči - verjetni izgled za uspeh - zastaranje odškodninske terjatve
    V obravnavani zadevi je po presoji sodišča bistveno to, da v vsakem primeru odškodninska terjatev zastara v petih letih, odkar je škoda nastala, in ker se je škodni dogodek pripetil leta 1979, je v vsakem primeru kakršnakoli odškodninska terjatev zastarala najkasneje do konca leta 1984. Na to dejstvo ne morejo vplivati tožnikove navedbe o tem, da mu je priznan status vojnega invalida, saj gre pri postopku za priznanje statusa vojnega invalida in pri tožbi zaradi uveljavljanja odškodnine za dve različni zadevi, ki jih obravnavajo različni organi. Tožnik sicer navaja, da naj bi že leta 1979 uveljavljal odškodnino, vendar pa niti iz prilog k tožbi niti iz upravnega spisa ni razvidno, da bi bil kakšen odškodninski zahtevek vložen v času do leta 1984 in bi bila v zvezi s tem kakšna odprta zadeva.
  • 889.
    sodba I U 1189/2010
    22.9.2010
    UL0004048
    ZBPP člen 7. ZU člen 32.
    brezplačna pravna pomoč - zavrženje prošnje - nepravilna uporaba materialnega prava - ustanova - postopek likvidacije - sodni postopek
    Tožeča stranka je statusnopravno organizirana kot ustanova. Zato sodišče izvede postopek likvidacije oziroma stečaja v skladu z Zakonom o prisilni poravnavi, stečaju in likvidaciji (sedaj Zakon o finančnem poslovanju, postopki zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju – ZFPPIPP). Zato ni pravilno stališče tožene stranke, da se prenehanje tožeče stranke izvede v upravnem postopku.
  • 890.
    sodba IV U 182/2010
    21.9.2010
    UC0030044
    ZBPP člen 24, 24/1, 24/2. ZVPC-1 člen 32,32/7, 32/7-c. ZP-1 člen 19, 19/2.
    brezplačna pravna pomoč - pogoj za dodelitev brezplačne pravne pomoči - objektivni pogoj - prekrški - izredno pravno sredstvo
    Ker je za ugodno rešitev vloge za dodelitev brezplačne pravne pomoči potrebno izpolnjevati tako subjektivni, kot objektivni kriterij, ugotovitev tožene stranke, da prosilec ne izpolnjuje objektivnega kriterija za dodelitev brezplačne pravne pomoči zadošča, torej izpolnjevanja subjektivnega pogoja ni bilo potrebno ugotavljati.
  • 891.
    sodba IV U 336/2009
    21.9.2010
    UC0030061
    CZS člen 220, 220/2, 220/2-b. Uredba 1291/2000/ES člen 8, 8/4, 24, 24/3, 50.
    carina - preferencialna obravnava dolga - naknadna določitev carinskega dolga - solidarna odgovornost
    Količine, ki so uvožene v okviru dovoljene tolerance, ne izpolnjujejo pogojev za preferencialne režime. Zato je relevantna okoliščina, ki vpliva na naknadno določitev carinskega dolga po 220. členu CZS, da gre v obravnavanem primeru uvoznega dovoljenja za preseganje količin, ki so navedene na uvoznem dovoljenju v okviru 5 % dovoljene tolerance, kar pomeni, da navedeno blago glede na 50. člen Uredbe Komisije (ES) št. 1291/2000 ne more biti predmet preferencialne obravnave.
  • 892.
    sodba IV U 127/2010
    21.9.2010
    UC0030072
    ZBPP člen 24, 24/3. ZKP člen 3, 70.
    brezplačna pravna pomoč - pogoj za dodelitev brezplačne pravne pomoči - objektivni pogoj - pravica do obrambe
    Dejstva glede na osebnost same obdolženke, težo kaznivega dejanja in obravnavanje pravno zapletenih vprašanj in druge konkretne okoliščine ne kažejo na to, da poštenega postopka brez dodelitve zagovornika ne bi bilo.

    Če bi tožena stranka odobrila BPP brez presoje okoliščin v tem spornem primeru, bi šlo za posredno odobritev zagovornika po uradni dolžnosti, kar pa ni bil namen ZBPP-B. Takšno obravnavanje, kot ga je naredila tožena stranka, terja tudi načelo pravičnosti, ki je zaobseženo v 24. členu ZBPP.
  • 893.
    sodba IV U 366/2009
    21.9.2010
    UC0030051
    ZVV člen 2a, 2a/2, 2a/6.
    vojni veteran - priznanje statusa vojnega veterana - opravljanje nalog narodne zaščite
    Status vojnega veterana po določbah ZVV je mogoče priznati le osebi, ki dokaže vse okoliščine, ki jih zahteva zakon, kamor sodi tudi opravljanje nalog narodne zaščite po odločitvi organizatorja manevrske strukture oziroma po nalogu pristojnega organa. Za priznanje statusa ne zadošča vsako sodelovanje pri osamosvojitvi Republike Slovenije.
  • 894.
    sklep I U 1820/2010, enako tudi I U 1598/2010
    21.9.2010
    UL0004329
    ZUS-1 člen 36, 36/1, 36/1-8.
    upravni spor - res iudicata - zavrženje tožbe
    Ker je sodišče o tožnikovi tožbi že odločilo, je moralo tožnikovo tožbo zoper isti sklep zavreči, ker je bila v istem upravnem sporu že izdana pravnomočna sodba.
  • 895.
    sodba IV U 324/2009
    21.9.2010
    UC0030064
    CZS člen 220, 220/2, 220/2-b. Uredba 1291/2000/ES člen 8, 8/4, 24, 24/3, 50.
    carina - preferencialna obravnava blaga - naknadna določitev carinskega dolga - deklarant
    V obravnavani zadevi ne gre za napako carinskega organa po b) točki drugega odstavka 220. člena CZS. Tožnik je namreč dolžan poznati določbo 50. člena Uredbe 1291/2000/ES, ki določa način ravnanja v primeru uveljavljanja preferencialnega režima ter zato v tem upravnem sporu ne more uspeti z ugovorom, da gre za napako carinskih delavcev, ki je ni bilo mogoče odkriti, toliko bolj, ker mu je bil en izvod dovoljenja, tako kot to določa odstavek 3 člen 24 Uredbe Komisije (ES) št. 1291/2000 vrnjen po spornih odpisih.
  • 896.
    sodba II U 341/2010
    20.9.2010
    UM0010305
    ZLV paragraf 51, 65, 74, 74/2.
    volitve članov občinskega sveta - lista kandidatov - pooblastilo za sklic kandidacijskega zbora - formalno pomanjkljiva vloga
    Občinska volilna komisija v postopku potrjevanja kandidatur preveri, ali so bili kandidati določeni v postopku, ki ga za določanje kandidatov vnaprej predvidijo stranke.
  • 897.
    sodba II U 342/2010
    20.9.2010
    UM0010412
    ZVDZ člen 56. ZLV člen 51, 56, 56/2, 74.
    lokalne volitve - volitve v občinski svet - določitev kandidatnih list - odprava pomanjkljivosti kandidatne liste
    Na kandidacijskem zboru stranke je bilo prisotnih manj članov, kot jih je stranka predlagala za izvolitev v občinski svet, kar je v nasprotju s statutom stranke. Ta pomanjkljivost pa je po presoji sodišča take narave, da je ni mogoče odpraviti po določbi drugega odstavka 56. člena ZLV.
  • 898.
    sodba III U 417/2010
    19.9.2010
    UN0020380
    ZLV člen 51.
    lokalne volitve - določitev kandidature - sodelovanje članov stranke s stalnim prebivališčem v občini - število članov
    Določba 51. člena Zakona o lokalnih volitvah govori o članih stranke, torej v množinski obliki, kar v slovenskem jeziku pomeni, da morajo sodelovati pri določanju kandidature najmanj trije člani stranke s stalnim prebivališčem v zadevni občini.
  • 899.
    sodba III U 416/2010
    19.9.2010
    UN0020345
    ZLV člen 51, 97.
    lokalne volitve - volitve v občinski svet - določitev kandidature - aktivna legitimacija za pritožbo
    Glede na to, da 51. člen ZLV govori o članih stranke, torej o množinski obliki, kar v slovenskem jeziku pomeni, da morajo sodelovati pri določanju kandidature najmanj trije člani stranke s stalnim prebivališčem v zadevni občini, v obravnavanem primeru pa je sodeloval samo en član s stalnim prebivališčem v tej občini, je po presoji sodišča zavrnitev kandidature pravilna.
  • 900.
    sodba II U 339/2010
    18.9.2010
    UM0010306
    ZLV člen 51, 72, 72/2.
    volitve članov občinskega sveta - lista kandidatov - zapisnik o določitvi list kandidatov - formalno pomanjkljiva vloga
    Glede zapisnika politične stranke o določitvi kandidatov oziroma list kandidatov, iz katerega ne izhaja, da so bili kandidati določeni s tajnim glasovanjem, ni mogoče šteti, da gre za formalno pomanjkljivost, ki bi jo bilo mogoče naknadno odpraviti.
  • <<
  • <
  • 45
  • od 50
  • >
  • >>