• Najdi
  • <<
  • <
  • 3
  • od 3
  • 41.
    sodba U 188/2005
    7.10.2005
    UL0001720
    ZZVN člen 1, 2, 2/1, 1, 2, 2/1. ZUP člen 188.
    prisilno delo - delovni deportiranec
    Izjava stranke je po določbah ZUP (Uradni list RS, št. 80/99, 70/00, 52/02, 73/04) le subsidiarni dokaz, ki se ga lahko uporabi ob drugih (bolj zanesljivih) dokazih, kar pomeni, da za dokazovanje obstoja določenih dejstev izjava stranke ne more biti edini (in torej odločilni) dokaz.

     
  • 42.
    sodba U 316/2004
    7.10.2005
    UL0001676
    ZZVN člen 2, 2.
    priznanje statusa - begunec
    Ker je bila tožnica nesporno rojena po prenehanju druge svetovne vojne in s tem izven časovnega obdobja, ki ga kot relevantnega določa 2. člen ZZVN-UPB1, ni mogoče šteti, da je bila izpostavljena vojnemu nasilju.

     
  • 43.
    sodba U 892/2004
    7.10.2005
    UL0001725
    URS člen 157, 157/1, 157/2, 157, 157/1, 157/2, 157, 157/1, 157/2, 157, 157/1, 157/2. ZUP člen 1/1, 130/1, 130/3, 1, 1, 1/1, 14, 14, 130/1, 130/3. ZJU člen 194/1-10, 194/2, 194, 194, 194/1.
    ista upravna stvar
    Odločitev o združitvi stvari v en postopek je sprejel drugostopni organ med pritožbenim postopkom in da upravni postopek ni tristopenjski, pač pa le dvostopenjski. Pomeni, da je odločitev organa druge stopnje dokončna oziroma da pritožba zoper (dokončno) odločbo ali sklep organa druge stopnje ni dopustna. Pač pa je zoper dokončne upravne akte, tako procesne kot meritorne, zagotovljeno (učinkovito) sodno varstvo v upravnem sporu, zato je neutemeljen ugovor kršitve tožničine pravice do pritožbe, ker je bilo hkrati odločeno tudi o združitvi navedenih stvari v en postopek. Za prevedbo nazivov višjih upravnih delavcev in upravnih delavcev po določbah ZJU je edini kriterij višina izhodiščnega količnika delovnega mesta brez napredovanj v višje plačilne razrede. To dejstvo je odločilno. Zato na pravilnost odločitve tožene stranke ne morejo vplivati tožbene navedbe o različnih opisih del in nalog po Uredbi glede na naziv pred prevedbo nazivov po ZJU in po njej, saj po Uredbi naziv davčni inšpektor III namreč sploh ni predviden kot tudi ne naziv inšpektor za hitre preglede.

     
  • 44.
    sodba U 297/2005
    7.10.2005
    UN0020104
    ZUP člen 82, 82/2, 82, 82/2.
    pravni interes
    Tožeča stranka ne zatrjuje in uveljavlja pravnega interesa v postopku ugotavljanja državljanstva njene matere, ampak zatrjuje pravno korist zaradi uveljavljanja njenih pravic pred Evropskim sodiščem za človekove pravice, zato je pomembno dejstvo ali tožeča stranka izkazuje pravno korist za pregled spisov, česar pa upravni organ prve stopnje, niti tožena stranka nista ugotovila, zato odločitev o zavrženju njene vloge ni pravilna.

     
  • 45.
    sodba U 319/2004
    7.10.2005
    UN0020103
    ZUS člen 65, 65/1, 65, 65/1.
    molk organa
    Razlog, na katerega se sklicuje tožena stranka v odgovorih na tožbo, po poteku več kot enega leta in pol od vložitve pritožbe ni opravičljiv, zato je tožba po presoji sodišča upravičena in ji je sodišče ugodilo ter v skladu s 1. odstavkom 65. člena ZUS toženi stranki naložilo, da v roku 60 dni odloči o pritožbi tožeče stranke.

     
  • 46.
    sodba U 247/2005
    7.10.2005
    UN0020098
    ZCS-1 člen 12, 12. ZUP člen 267/1, 263/1, 263/1-1, 267, 260, 260/1-1, 263, 267/1, 263/1, 263/1-1, 267, 260, 260/1-1, 263.
    obnova postopka - carina
    Podlaga za obnovo postopka carinjenja je torej novo dejstvo, to je, da izjave na računih oz. kupoprodajnih pogodbah o poreklu blaga, niso verodostojne. Ta ugotovitev izhaja iz naknadnih preverjanj nemške carinske administracije, ki so zabeležene v dopisu, ki ga omenja tožena stranka.

     
  • 47.
    sodba U 33/2003
    5.10.2005
    UM0010139
    ZDSS člen 4, 4/5, 4, 4/5. ZUS člen 1, 1/2, 1, 1/2. ZUP člen 2, 2.
    stvarna pristojnost - štipendiranje
    Tožena stranka je neposredni proračunski uporabnik, zato gre po mnenju sodišča v obravnavani zadevi za odločanje o upravni stvari (dodelitev kadrovske štipendije iz sredstev državnega proračuna), o kateri je tožena stranka izdala upravni akt, za presojo katerega ni izrecno predpisano drugo sodno varstvo, zaradi česar je Upravno sodišče RS sprejelo stvarno pristojnost za odločanje v konkretnem sporu. Po presoji sodišča se določba 5. točke 4. člena Zakon o delovnih in socialnih sodiščih (Uradni list RS, št. 19/94, 20/98-ZST, 42/02-ZDR in 63/03-odl.US v nadaljevanju ZDSS), ki govori o stvarni pristojnosti delovnega sodišča za odločanje o individualnih delovnih sporih med organizacijo oziroma delodajalcem in učencem ali študentom v zvezi s kadrovsko štipendijo, ne nanaša na konkreten spor med strankama. S podzakonskim aktom (2. odstavek 12. člena Pravilnika) pa ni mogoče predpisati drugega sodnega varstva.

     
  • 48.
    sodba U 452/2005
    4.10.2005
    UL0001826
    ZDen člen 61, 61/1, 61, 61/1.
    zahtevek stranke - zahtevek stranke
    Zgolj listine, ki so dokazila k zahtevku, ne morejo nadomestiti zahtevka, vendar pa zadošča za specifikacijo zahtevka navedba vložnih številk.

     
  • 49.
    sodba U 76/2004
    4.10.2005
    UL0001940
    ZDavP člen 96, 96.
    vračilo davka - zastaranje - davek na promet nepremičnin
    Razdrtje pogodbe ne pomeni, da pogodba ni bila nikoli sklenjena in da v obravnavanem primeru promet v letu 1994 ni bil opravljen. Po presoji sodišča razdrtje pogodbe z davčnega vidika predstavlja nov dogodek, ki ga je potrebno samostojno obravnavati. Ob takem pojmovanju razdrtja pogodbe in na podlagi (nespornih) podatkov upravnih spisov pa sodišče ne najde podlage za štetje zastaralnega roka po določbi 96. člena ZDavP glede na datum plačila obveznosti, saj ZDavP v 3. odstavku 96. člena govori o zastaranju pravice do vračila plačanega davka, ki ga zavezanec ni bil dolžan plačati, v obravnavanem primeru pa je tožničina obveznost na podlagi sklenjene kupoprodajne pogodbe nastala, do spremembe okoliščin oziroma novega relevantnega dogodka (razdrtja pogodbe) pa je prišlo šele kasneje.

     
  • 50.
    sodba U 801/2005
    4.10.2005
    UL0001830
    ZDen člen 9, 9/1, 9/2, 9, 9/1, 9/2.
    upravičenost do denacionalizacije
    Upravičenost do denacionalizacije izključuje neizkazanost jugoslovanskega državljanstva, tako za bivšega lastnika kot pravnih naslednikov po določbi 1. odstavka 9. člena ZDen.

     
  • <<
  • <
  • 3
  • od 3