13.11. Podjemnikove pojasnilne obveznosti
(dr. Nina Plavšak)
13.11.1. Pojem in pomen pojasnilne obveznosti
(dr. Nina Plavšak)
13.11.2. Naročnikovi interesi, ki jih mora podjemnik upoštevati
(dr. Nina Plavšak)
13.11.3. Okoliščine, na katere mora podjemnik naročnika opozoriti
(dr. Nina Plavšak)
13.11.4. Vsebina podjemnikove pojasnilne obveznosti
(dr. Nina Plavšak)
13.11.5. Pravne posledice kršitve pojasnilne obveznosti
(dr. Nina Plavšak)
13.11.6. Podjemnikove pravice in obveznosti v zvezi z napakami naročnikovega materiala
(dr. Nina Plavšak)
13.11.6.1. Obveznost opozoriti na napake materiala
(dr. Nina Plavšak)
13.11.6.2. Pravica odstopiti od pogodbe zaradi napak materiala
(dr. Nina Plavšak)
13.11.7. Predpostavke podjemnikove obveznosti opozoriti naročnika na pomanjkljivosti naročila
(dr. Nina Plavšak)
13.11.7.1. Pojem naročila in pomanjkljivega naročila
(dr. Nina Plavšak)
13.11.7.2. Pomanjkljivosti naročila, na katere je podjemnik naročnika dolžan opozoriti
(dr. Nina Plavšak)
13.11.7.3. Sklepno
(dr. Nina Plavšak)
13.11.8. Posledice opustitve obveznosti opozoriti na pomanjkljivosti naročila
(dr. Nina Plavšak)
13.11.9. Posledice, če naročnik vztraja pri pomanjkljivem naročilu
(dr. Nina Plavšak)
13.11.10. Druge okoliščine, na katere mora podjemnik opozoriti naročnika
(dr. Nina Plavšak)
13.11.10.1. Splošno
(dr. Nina Plavšak)
13.11.10.2. Okoliščine, ki vplivajo na pravočasno dokončanje posla
(dr. Nina Plavšak)
13.11.10.3. Okoliščine, ki vplivajo na ceno
(dr. Nina Plavšak)