OBJAVLJENO V: Uradni list RS 6-285/1999, stran 515 DATUM OBJAVE: 29.1.1999

RS 6-285/1999

285. Navodilo o načinu ugotavljanja pravice do dostopa na trg delovne sile in zaposlitve brez delovnega dovoljenja za zakonce in otroke oseb državljanov držav članic Evropske unije, ki zakonito delajo in bivajo v Republiki Sloveniji

Na podlagi 38. člena sporazuma o pridružitvi med Republiko Slovenijo na eni strani in Evropskimi skupnostmi in njihovimi državami članicami, ki delujejo v okviru Evropske unije na drugi strani ter protokola, s katerim se spreminja Evropski sporazum o pridružitvi med Republiko Slovenijo na eni strani in Evropskimi skupnostmi ter njihovimi državami članicami, ki delujejo v okviru Evropske unije na drugi strani (Uradni list RS, št. 44/97 – Mednarodne pogodbe, št.13/97), drugega odstavka 2. člena zakona o zaposlovanju tujcev (Uradni list RS, št. 33/92) ter 99. člena zakona o upravi (Uradni list RS, št. 67/94, 20/95 in 29/95) izdaja minister za delo, družino in socialne zadeve

N A V O D I L O

To navodilo določa način ugotavljanja pravic do dostopa na trg delovne sile in zaposlitve brez delovnega dovoljenja za zakonce in otroke oseb državljanov držav članic Evropske unije, ki zakonito delajo in bivajo v Republiki Sloveniji v smislu 38. člena sporazuma o pridružitvi med Republiko Slovenijo in Evropskimi skupnostmi.

Zakonec in otrok osebe, državljana države članice Evropske unije, ki zakonito biva v Republiki Sloveniji in se želi zaposliti (v nadaljevanju: upravičenec) je v vseh pravicah dostopa na trg delovne sile in zaposlovanja izenačen z domačim iskalcem zaposlitve.

Upravičenec lahko uveljavlja pravice iz 2. člena pod pogojem, da njegov zakonec oziroma oče ali mati (v nadaljevanju: nosilec pravice) zakonito dela in biva v Republiki Sloveniji.

Potrebujete pomoč?
Posvetujte se z našim strokovnjakom.

Pišite nam +386 1 4324 243
BREZPLAČNI PREIZKUS